Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد که به سرعت آکادمی والیبال ارومیه را افتتاح کند گفت: هم اکنون این پروژه دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است. - اخبار استانها -

کیومرث پورایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با ابراز خرسندی از اینکه در دهه فجر امسال اداره کل ورزش و جوانان جزو دستگاه‌هایی است که بیشترین افتتاح‌ها را در حوزه ورزش خواهد داشت اظهار داشت: در این راستا چند سالن ورزشی و چند چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در شهرستان‌های مختلف آذربایجان ‌غربی راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح 17 سالن سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی تصریح کرد: در شهرستان شوط چهار پروژه قابل‌ توجه سالن ‌سرپوشیده و نیز در شهرستان‌های ارومیه، شاهین‌دژ، بوکان، میاندوآب، خلیفان مهاباد، سردشت، پیرانشهر و خوی پروژه‌هایی وجود داشته و بهترین سالن‌های ورزشی در این شهرها افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌غربی گفت: همچنین سه چمن مصنوعی نیز در دریاس مهاباد، پیرانشهر و چالدران در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد که به سرعت آکادمی والیبال را در ارومیه افتتاح کند افزود: هم اکنون این پروژه دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و یکی از بهترین سالن‌های والیبال ایران است تا جایی که پس از خانه والیبال فدراسیون در تهران، این دومین آکادمی مجهز با امکاناتی همچون آمفی تئاتر، سالن بدن سازی و اتاق جلسات است.

نخستین آکادمی والیبال ایران به نام پهلوان "یدالله کارگرپیشه" نام‌گذاری شدپیشرفت فیزیکی نخستین آکادمی والیبال ایران در ارومیه به 85 درصد رسیدبازدید وزیر ورزش از آکادمی والیبال بانوان

پورایراندوست در ادامه به مشکلات تیم فوتبال 90 ارومیه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مصنوعی بودن زمین چمن شهید باکری ارومیه، تیم فوتبال 90 ارومیه درخواست بازی در ورزشگاه تختی را داده و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد و از سوی دیگر نیز در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم نیز استاندار آذربایجان‌ غربی و نمایندگان ارومیه در حال تلاش برای برطرف شدن این مشکل هستند.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آکادمی والیبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • افتتاح هتل در ارومیه