Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره ماجرای انتشار بوی نامطبوع در پایتخت، اظهار داشت: بررسی‌های مختلفی جهت یافتن علت بوی نامطبوع در تهران انجام گرفته ولی آنچه مورد توجه بوده، این است که دقیقاً بیشترین انتشار بوی نامطبوع در پایتخت در پاییز و زمستان و هنگام بارندگی‌ها ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که انتشار بوی نامطبوع در پایتخت به دلیل مشکل فاضلاب است و با توجه به این مسأله، شورای شهر تهران از شرکت آب و فاضلاب خواسته است تا بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام دهند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب تهران باید انتشار بوی نامطبوع در پایتخت را مدیریت و کنترل کند و بررسی‌های لازم و بیشتری را در این راستا انجام دهد،‌ گفت: برخی کارشناسان نیز اعلام کرده‌اند که مازوت کارخانه‌ها عامل انتشار بوی نامطبوع در تهران است که البته ما هنوز نسبت به این قضیه مطمئن نیستیم و این علت رد هم نشده است لذا باید این موضوع نیز مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.

انتشار بوی نامطبوع در پایتخت از سال ۹۷ آغاز شده و هنوز علت دقیق آن اعلام نشده است و گمانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد. از آنجایی که علت دقیق مشخص نیست، مسوولان نیز تاکنون موفق به رفع آن نشده و هرزگاهی این بوی نامطبوع در نقاط مختلفی از تهران منتشر می‌شود.

کد خبر 574339 برچسب‌ها شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران انتشار بوی نامطبوع در پایتخت شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد