Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال گذشته به پرستاران قول داده بودیم که یکی از معابر شهری را به نام «پرستار» نامگذاری کنیم در این راستا در برنامه امروز «هر یکشنبه، یک افتتاح» و به پاس خدمات آنها با تصویب و موافقت اعضای شورای شهر اصفهان، تقاطع خیابان‌های حکیم نظامی و شریعتی به نام چهارراه پرستار نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت‌الله نوروزی شامگاه یکشنبه با حضور در ویژه برنامه تلویزیونی یلدایی «هشت‌بهشت» اظهار کرد: دو سال پیش در شب یلدا، سنتی با عنوان شب زنده داران یلدا پایه‌گذاری شد که در آن مدیران شهرداری در مناطق مختلف، از ساعت دو بامداد میزبان پاکبانان بودند تا شبی خاطره ساز برای آنها رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال شرایط برای برپایی مراسم شب یلدا همچون سال‌های گذشته فراهم نبود به همین خاطر برنامه‌ای متفاوت ترتیب داده شد که از ساعت یک و نیم بامداد در کوچه‌ها و خیابان‌ها و در محل کار پاکبانان حضور یافته تا با آنها همدل شویم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: معتقدیم مدیران شهری با حضور در جمع پاکبانان علاوه بر همدلی و گفت و گو می‌توانند از شرایط آن‌ها بهتر آگاه شوند.

وی با بیان اینکه همین گفت و گوها سبب شده که در پرداخت حقوق پاکبانان تأخیر نداشته باشیم و شرایط رفاهی آنها نیز بهبود یابد، ادامه داد: به مدیران مناطق برای برگزاری این برنامه‌ها تاکید می‌کنیم زیرا باعث همدلی بیشتر خواهد شد.

نوروزی با اشاره به حضور خود و برخی از اعضای شورای شهر در بیمارستان خورشید اصفهان به مناسبت روز پرستار افزود: پرستاران در خط مقدم نبرد مقابله با کرونا قرار دارند و امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

وی با اشاره به قدردانی مدیریت شهری از خدمات پرستاران، اظهار کرد: سال گذشته به پرستاران قول داده بودیم که یکی از معابر شهری را به نام «پرستار» نامگذاری کنیم در این راستا در برنامه امروز «هر یکشنبه، یک افتتاح» و به پاس خدمات آنها با تصویب و موافقت اعضای شورای شهر اصفهان، تقاطع خیابان‌های حکیم نظامی و شریعتی به نام چهارراه پرستار نامگذاری شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هر هفته در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» شاهد چند افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم بود، گفت: امروز نیز در منطقه سه که میراث دار بافت تاریخی شهر از زمان صفویه بوده و ۵۰۰ هکتار بافت تاریخی و فرسوده را در خود جای داده است، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از حمام شاهزاده‌ها و دیگر پروژه‌های عمرانی و مرمتی بودیم.

وی با بیان اینکه اگر برای تملک و مرمت حمام شاهزاده‌ها اهتمام نمی‌شد، این حمام تبدیل به یک مخروبه شده بود، خاطرنشان کرد: عهد کردیم پاسدار واقعی بافت تاریخی شهر باشیم به همین خاطر امروز و پس از صرف هزینه‌ای سنگین برای حمام شاهزاده‌ها، این بنای تاریخی بهره‌برداری شد.

نوروزی ادامه داد: وقتی سخن از تاریخی بودن شهر اصفهان می‌کنیم، یعنی باید شهروندان نیز برای صیانت از آن بسیج شوند.

وی ادامه داد: منطقه سه تاکنون برای حفظ میراث تاریخی شهر همت کرده و بنا به تأکیدی که داشته‌ایم، در ساخت‌وسازها و صدور پروانه مراقبت کرده است تا شاهد آسیبی به شهر نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان روز پرستار شب یلدا کرونا خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی