Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@19:13:29 GMT

امجد دین خود را بر باد داد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۲۸۹۸

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آیت الله عباس کعبی تاکید کرد: امجد که در سال ۷۸ مقابل فتنه دانشگاه ایستاد، ولی در فتنه سال ۸۸ سقوط کرد و در سال ۹۹ در دامن آمریکا و صهیونیسم افتاد.
وی ادامه داد: بر اساس قاعده‌ فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: آقای امجد با این حرف خود جای شهید و جلاد را عوض کرد و جای ظالم و مظلوم را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد حوزه علمیه با عنوان اینکه آقای امجد الان در کنار دشمنان ایران اسلامی است، اظهار داشت: امجد امروز خود را در کنار منافقین و ضد انقلاب و صهیونسیت و آمریکا که دستشان به خون ملت ایران آلوده است، قرار داده است.

آیت الله کعبی در بیان دلایل این موضع گیری آقای امجد عنوان کرد: این موضع گیری امجد، ناشی از بی بصیرتی و سقوط او به ویژه در فتنه ۸۸ و تاثیر پذیری از اطرافیان و فرزندش است و علمای بزرگ این اتفاق را به خاطر سطحی نگری و ساده لوحی که ایشان داشت، پیش بینی می کردند.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد:مرحوم امام در زمان خود بارها از شخصیت آیت الله خامنه ای تعریف و تمجید کردند و رهبر انقلاب هم همانند جدش امیرالمومنین هم مقتدر هم مظلوم است و البته این بدخواهی و خباثت ها خللی در پیوند عمیق ملت و با امام خامنه‌ای ایجاد نخواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: مراجع عظام، جامعه مدرسین، فضلا و بدنه حوزه انقلابی است و این سخنان، دلهای آنان را جریحه دار کرد و به شدت از سخنان هتاکانه و ضد اخلاقی آقای امجد اظهار تنفر می کنند و آن را محکوم می کنند.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آیت الله عباس کعبی سقوط محمود امجد آقای امجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد

دارمشتات اولین تیم سقوط‌کننده بوندسلیگا در قصل 24-2023 بود. 

طرفداری | تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده لیگ‌های اروپایی مشخص می‌شود. 

با شکست خانگی 1-0 مقابل هایدنهایم، دارمشتات به صورت رسمی به بوندسلیگای 2 سقوط کرد. این تیم که فصل جاری پس از 6 سال به بوندسلیگا بازگشته بود، نتوانست خودش را از انتهای جدول نجات دهد. آن‌ها طی 31 بازی در کنار ثبت تنها 3 برد، 73 بار نیز گل دریافت کردند. در فاصله سه بازی تا پایان فصل، کلن دیگر تیمی است که به نظر سقوطش قطعی خواهد شد. 

وضعیت انتهای جدول بوندسلیگا؛ تیم شانزدهم راهی پلی آف می‌شود

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • ظهور و سقوط شهر باستانی هرم‌ها
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم