Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:43:59 GMT

دستگیری دو حفار غیرمجاز در خانمیرزا

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۳۰۱۳

دستگیری دو حفار غیرمجاز در خانمیرزا

محمدرضا محمدی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به دستگیری دو حفار غیرمجاز در خانمیرزا، گفت: این افراد با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان و نیروهای یگان حفاظت هنگام حفاری دستگیر شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: از این افراد مقادیری ادوات حفاری توقیف و پس از تشکیل پرونده، برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع نیروهای محلی، هوشیاری، اقدام سریع، هماهنگ و همکاری نیروی انتظامی و نیروهای حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از عوامل مهم ناکامی حفاران غیرمجاز به‌شمار می‌رود.

محمدی‌مقدم یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون اعضای چهار باند حفار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری شناسایی، دستگیر و برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری محمدرضا محمدی مقدم حفاری غیرمجاز فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد گودرزی در این رابطه گفت: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و باحضور به موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف شد و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل گردیدند.

وی افزود: اکثر حفاریهای غیر مجاز بصورت شبانه و در محیط های سربسته صورت می گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان تاکید کرد : از هم استانی های عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب رابه شرکت آب منطقه ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900190

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت