Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: روبرت لواندوفسکی توانست عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۰ را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، رومنیگه درباره دستیابی ستاره تیمش به این عنوان گفت: لواندوفسکی مدتها بود که در آرزوی چنین افتخاری بود. او فکر می کرد که تنها با حضور در رئال مادرید می تواند به این جایزه بزرگ دست پیدا کند اما ثابت کرد که با درخشش در بایرن مونیخ هم می توان توپ طلا را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: لواندوفسکی به خوبی وظیفه اش را در بایرن مونیخ که گل زدن است انجام می دهد. من مدتها است که بر این باورم کسی نمی تواند رکورد گلزنی گرد مولر را در بوندسلیگا بشکند اما اکنون لواندوفسکی در مسیر آن قرار دارد چرا که در ۱۳ بازی توانسته ۱۷ گل در بوندسلیگا به ثمر رساند و این یعنی اینکه او می تواند این رکورد افسانه ای را هم بکشند.

رومنیگه درباره جام جهانی باشگاه ها هم گفت: بازیکنان بایرن مونیخ انگیزه زیادی برای قهرمانی در این رقابت دارند. پیش از این تنها باشگاه بایرن مونیخ توانست شش جام در یک فصل به دست آورد و ما هم می خواهیم که این رکورد را تکرار کنیم. بازیکنان بایرن مونیخ تنها قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را می خواهند. هدف ما از حضور در این رقابت تنها درآمد زایی نیست بلکه به دنبال قهرمانی هستیم.

رومنیگه در پایان صحبت های خود اعلام کرد که در نیم فصل دوم با آلابا و بواتنگ برای تمدید قراردادشان مذاکره خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال رومنیگه لواندوفسکی بایرن مونیخ توپ طلا صراط بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)