Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:02:49 GMT

رضا صادقی تیتراژ فانوس دریایی را خواند

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۳۲۵۶

رضا صادقی تیتراژ فانوس دریایی را خواند

فانوس دریایی که تیتراژ آن توسط رضا صادقی خوانده شده، قرار است در طول فصل زمستان هر شب از شبکه نسیم پخش شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «فانوس دریایی» عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که به روایت و تصویرگری ظرفیت‌های بندری و دریایی کشور می‌پردازد و بیانگر تلاش دریانوردان و جامعه بندرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با داشتن حدود  6 هزار کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب یکی از کشورهای فعال در حوزه دریانوردی است و تقریبا 90 درصد حجم انتقال کالای بازرگانی کشور از طریق دریا صورت می‌گیرد که این مهم باعث می‌شود ظرفیت‌های مهمی در کشور به وجود آید و برنامه‌ریزی برای استفاده از آن می‌تواند در الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت ایران اسلامی نقشی کلیدی داشته باشد.

گفتنی است که شعر این تیتراژ را که «فانوس دریایی» نام دارد عباس محمدی  سروده و آهنگسازی این قطعه را نیز عماد توحیدی برعهده داشته‌اند.

عماد توحیدی با بهره‌گیری از موسیقی جنوب و بنمایه بستکی این قطعه را ساخته و تنظیم آن را وحید اختری و میکس و مسترینگ آن را نیز آرش صفدری به عهده داشته است.

برنامه فانوس دریایی به تهیه‌کنندگی «حسین ربانی غریبی» و کارگردانی میلاد مهدوی تولید شده قرار است در طول فصل زمستان هر شب از شبکه نسیم پخش شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فانوس دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند