Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیر و معاونان جامعه الزهرا(س) با تبریک سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) به سابقه دیرینه جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: این موسسه آموزشی پژوهشی با پیگیری بزرگان حوزه و درایت حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و اکنون مصداق آیه «کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فراوانی در جامعه الزهرا علیهاالسلام انجام شده و در حال انجام است، گفت: گزارش این اقدامات باید برای مردم و نهادهای مختلف ارائه شود تا بیشتر با روند کار و حجم فعالیت‌های صورت گرفته آشنا شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس علمیه خواهران خارج از کشور را فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی کرده اند، اظهار کرد: این یکی از افتخارات جامعه الزهرا است که توانسته انسان‌های متعبدی تربیت کند که خودشان اکنون منشأ خیر و ترویج آموزه‌های اهل بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان شده اند.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: چه کسی باور می‌کرد که روزی بانوان بتوانند در زمینه مباحث فقهی، کلامی، تاریخی و سایر رشته‌ها آثاری این چنین دقیق و دارای بار علمی ارائه دهند، ولی به لطف مجموعه‌ای فاخر مانند جامعه الزهرا علیهاالسلام اکنون به این رشد رسیده‌اند و به لطف خدا و با مدیریت فردی فاضل، خدوم و روشنفکر مانند حجت الاسلام والمسلمین مدنی این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: دین جامعه قم فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان آمریکایی

نامش اسنا است و به تبسم شهرت دارد؛ در رشته مهندسی پزشکی فارغ التحصیل شده بود آن هم با بهترین معدل قرار بود در مراسم فارغ التحصیلی سخنرانی کند اما بخاطر حمایت از فلسطین به او اجازه ندادند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • آزادی بیان آمریکایی
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟