Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، جورج کلونی هنرپیشه سرشناس هالیوودی که بازی در فیلم «بتمن و رابین» را بدترین تجربه کاری خود قلمداد می کند میگوید دیدن این فیلم به من آسیب جسمی می زند.

 

این بازیگر برنده اسکار در گذشته پنهان کاری نکرده و بارها اقرار کرده که فیلم «بتمن و رابین» فیلم ضعیف است و حتی بیشتر از هاوارد استرن دلخور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جورج کلونی در مورد فیلم «بتمن و رابین» احساسی بسیار نفرت انگیز دارد و می گوید تماشای این فیلم ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر برای او از نظر جسمی دردناک است.

 

کلونی این هفته در برنامه تلویزیونی «SiriusXM» با «هاوارد استرن» گپ زد و در مورد این تجربه و میزان منفور بودن فیلم ۱۹۹۷ با صراحت صحبت کرد.

 

این بازیگر برنده اسکار ضمن ابراز نارضایتی همیشگی از بازی در این فیلم در این برنامه همچنین به دلخوری خود از «هاوارد استرن» بابت دستمزد یک میلیون دلاری اش در این فیلم اشاره کرد. او همچنین این گلگی را عنوان کرد که «آرنولد شوارتزنگر»، که نقش «آقای فریز» را ایفا کرده،  ۲۵ میلیون دلار دریافت کرده بود.

 

کلونی پس از ابراز تاسف استرن در مورد تولید این فیلم، برای تبرئه عملکرد خود گفت: من نمی توانستم به تنهایی باعث متفاوت شدن فیلم شوم. فیلم همچون یک ماشین عظیم است. شما باید به خاطر داشته باشید که من در آن زمان فقط روی بازی و نقشم متمرکز بودم که آن را به نحو احسن اجرا کنم. من کسی نبودم که بتنوانم به تنهایی باعث موفقیت آن فیلم شوم.


آرنولد شوارتزنگر در فیلم «بتمن و رابین»

 

کلونی پس از بازی موفقیت آمیز «مایکل کیتون» در نقش بتمن در دو فیلم به کارگردانی «تیم برتون» و پس از بازی «وال کیلمر» در شخصیت «بتمن برای همیشه»، نقش بتمن را بر عهده گرفت.

 

کلونی همچنین خاطرنشان کرد که او و شوارتزنگر در تولید با یکدیگر همکاری نکرده اند.

کلونی گفت: ما (من و آرنولد) هرگز حتی یکدیگر را ندیدیم. این فیلم یک ماشین هیولایی بزرگ بود و من به نوعی وارد فرآیند تولید شدم  و آنچه را آنها گفتند انجام دادم.

کلونی اعتراف کرد تقریباً همه افرادی که در این ماجرا دخیل بودند ، مقصر این شکست بزرگ بودند.


جوئل شوماخر کارگردان «بتمن و رابین»

 

واقعیت این است که من در این کار بد بودم. «آکیوا گلدزمن» دارنده جایزه اسکار، فیلمنامه آن را نوشت. و این واقعا یک فیلمنامه وحشتناک است و او به شما خواهد گفت. من در فیلم بسیار ضعیف ظاهر شدم و در این باره خواهم گفت. «جوئل شوماخر» که تازه از دنیا رفته، آن را کارگردانی کرد و او هم خودش گفت: بله، «بتمن و رابین» فیلم خوبی از آب درنیامد. همه ما در این فیلم خراب کردیم.

 

جالب اینجاست که جورج کلونی در جایی دیگر از این فیلم به عنوان مهم ترین فیلم دوران کاری خود یاد کرده بود. البته کلونی در این مورد اینچنین توضیح داده بود که این فیلم مهم ترین فیلم دوران کاری ام است چون باعث شد به خودم بیایم و هر فیلمنامه ای را نپذیرم و برای هر نقشی اعلام آمادگی نکنم. بازی ناموفق در این فیلم ناموفق باعث شد من بهترین تصمیم ها و انتخابهایم را در کارهای بعدیم داشته باشم.

 

جرج تیموتی کلونی زادهٔ ۶ مه ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی برندهٔ جایزه اسکار و گلدن گلوب است.

 

جرج کلونی در سال ۲۰۰۵ برای فیلم سیریانا جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. در ردبندی۲۰۱۸ جرج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درصدر پردرآمدترین بازیگر آمریکا قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جورج کلونی هالیوود فیلم بتمن اسکار کمپانی برادران وارنر آرنولد شوارتزنگر مایکل کیتون تیم برتون وال کیلمر جوئل شوماخر جورج کلونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با روکیا، معاون نخست وزیر اوگاندا دیدار کرد.

در این دیدار که به پیشنهاد معاون نخست وزیر اوگاندا در محل معاونت زنان برگزار شد، خزعلی ضمن اشاره به سوابق همکاری دو کشور گفت: بین ایران و اوگاندا همواره ارتباط و مناسبات خوبی وجود داشته است؛ در سازمان ملل نیز همکاری خوبی داشته‌ایم که امیدواریم این همکاری تداوم و بهبود یابد.

در ادامه ایشان به رشد چشمگیر زنان ما در زمینه‌های مختلف خصوصاً علمی و بهداشتی اشاره کرد و افزود: در بخش‌های کارآفرینی، صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز زنان ما توانسته اند کارگاه‌های کوچک و بزرگ را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: ما می‌توانیم در همه این زمینه‌ها با یکدیگر مشارکت داشته باشیم. همچنین در زمینه فقرزدایی، تغییرات اقلیمی و تحریم‌ها نیز می‌توانیم کنار یکدیگر باشیم و جبهه متحدی را تشکیل دهیم.

خزعلی در ادامه به برخی سیاست‌ها و برنامه‌های حمایتی دولت برای بانوان نظیر مشاغل منعطف، ۹ ماه مرخصی زایمان، کسر موظف برای مادران دارای کودک زیر ۶ سال، سپردن نفقه به مرد و قوانین مربوطه اشاره و افزود ما معتقدیم برابری جنسیتی همیشه به نفع زنان نیست و اقتضائات جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد.

وی ابتکار عمل رییس جمهور کشورمان در طرح ایده جنبش تعهد به خانواده را معرفی و از معاون نخست وزیر اوگاندا دعوت به پیوستن به آن نمود که مورد استقبال ایشان قرار گرفت. روکیا تصریح کرد کشور ایشان با همجنسگرایی به شدت برخورد و آن را جرم‌انگاری کرده است.

خانم روکیا در این دیدار گفت: به شما به خاطر احراز سمت معاون رئیس جمهور تبریک می‌گویم. این نشان دهنده پوشالی بودن تبلیغات واهی علیه زنان ایران است چرا که ادعا دارند زنان در ایران نمی‌توانند به جایگاه‌های عالی برسند.

وی افزود: ما می‌توانیم در زمینه‌های مختلف توانمندسازی زنان اعم از علم و فناوری، بهداشت و سلامت، صنایع دستی … با یکدیگر همکاری داشته باشیم. وی به اقدامات کشورش در حمایت از ورود بانوان به مجلس و دانشگاه اشاره نمود اما از فشار مضاعف بر زنان ناشی از مسئولیت‌های شغلی و وظایف منزل ابراز نارضایتی نمود.

در پایان طرفین بر توسعه همکاری‌های مشترک توافق کردند.

کد خبر 6092899

دیگر خبرها

  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی