Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از تداوم تحرکات تروریست‌های آمریکایی در سوریه و جابجایی مشکوک سه سرکرده داعشی در این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الثوره، منابع سوری از تداوم تحرکات تروریست‌های آمریکایی در سوریه خبر دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

منابع سوری اعلام کردند: در تحرکی که گواه و نشانه جدیدی بر این است که داعش ساخته و پرورده آمریکایی‌هاست، نظامیان آمریکایی سه سرکرده داعش را از شهر«الشدادی» در حومه حسکه به سمت منطقه نامعلومی منتقل کردند.

این منابع فاش کردند: سه سرکرده داعشی که در زندانی در منطقه تحت کنترل «قسد» وابسته به واشنگتن زندانی بودند از سوی نظامیان آمریکایی به مکان نامعلومی با بالگرد انتقال داده شد‌ند.

منابع سوری به هویت این سه سرکرده داعشی اشاره و اعلام کردند: این سه سرکرده داعشی به نامهای «محسن حمد الخلوف» که مسئول تجهیز و تسلیح داعش است و «حسون مذرف الکاظم» که مسئول جذب نیرو و آموزش تکفیریهاست و «محمد احمد النجم» کارشناس بمبگذاری است.

الثوره سوریه گزارش داد: نظامیان اشغالگر آمریکایی با این تحرکات به دنبال بهره برداری از داعشی‌ها از طریق انتقال آنها از شمال سوریه برای دادن نقش به آنها و به کارگیری از تروریست‌ها برای انجام طرح‌های واشنگتن در منطقه است.

این در حالی است که قبلا هم رسانه‌ها از تحرکات تروریست‌های آمریکایی اعم از هلی برن در عراق و سوریه در جابجایی سرکرده‌های داعش خبر داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا داعش سوریه اخبار آمریکا داعش سوریه تحرکات تروریست های آمریکایی سه سرکرده داعش منابع سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد

یک میلیاردر معروف آمریکایی اعلام کرد، از سرمایه گذاری در اسرائیل در حال حاضر صرف نظر کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، جیف بیزوس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد، صندوق بیزوس ارت، وابسته به میلیاردر آمریکایی جف بیزوس که با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی تشکیل شده است، به دلیل شرایط بی ثبات فعلی مربوط به جنگ غزه از سرمایه گذای 30 میلیون دلاری در پروژه دانشگاه عبری و انستیتو فن آوری تکنیون، صرف نظر کرده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان روند سرمایه گذاری در اسرائیل در سال 2023 به شکل قابل توجهی کاهش یافته است که علت اصلی آن جنگ غزه بود.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهحکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند10 ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت