Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت:سوخت تحویلی هر تراکتوربراساس سطح زیرکشت وبا ثبت ۳۸هزار و ۱۷۳ درخواست در۹ ماهه سال ۹۹ در سامانه سدف صورت پذیرفته است.

شکوری با اشاره به احتمال وقوع زمستان بسیار سرد در استان گفت: این شرکت از آمادگی کامل جهت ذخیره سازی سوخت موردنیاز برای فصل زمستان انجام شده و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توزیع سومین مرحله سهمیه نفت سفید الکترونیکی در خراسان شمالی

محمودبیات رئیس مهندسی فرآورده‌های استان با اشاره به اینکه در سراسر استان مشکلی برای تأمین سوخت نداریم، عنوان کرد: تا پایان آذر ۹۹، حدود ۳۸میلیون لیتر گازوئیل بین مصرف کنندگان بخش کشاورزی بصورت الکترونیکی از طریق ۸۶ مجاری عرضه و فروشندگی روستایی توزیع گردیده است.

بیات گفت: باهماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان ۸ میلیون لیتر سوخت برای ماشین آلات کشاورزی در فصل زمستان۹۹پیش بینی گردیده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع گازوئیل تامین سوخت کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای اینکه بتوانیم در بخش صنعت دام و کشاورزی شاهد توسعه استان باشیم در حال ارتقای زیرساخت‌های حوزه آب هستیم.

محمدرضا حسین‌نژاد در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر که امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی در توسعه زیرساخت‌های صنعت پیش‌رو بوده است. در این راستا ارتقای زیرساخت‌های آب هدفگذاری شده است و مسیر قانونی خود را طی می‌کند تا بتوانیم از تخصیص‌های بهتری برخوردار باشیم.

وی تاکید کرد: پروژه انتقال آب سرانی به نقاط مختلف استان در مسیر قانونی‌اش قرار دارد و در مجلس ردیف بودجه گرفته است که نقش بسیار زیادی در توسعه صنعت استان خواهد داشت. با انتقال آب سرانی به استان در بخش صنعت، دام، طیور و کشاورزی تحول خواهیم داشت و می‌توانیم توسعه بیش از پیش را رقم بزنیم.

وی به حوزه اقتصاد استان اشاره و بیان کرد: سال گذشته، کنترل تورم در استان به‌شکل مناسبی انجام شد و اکنون خراسان شمالی از رتبه چهارم کشور به‌عنوان یک استان دارای تورم بالا به رتبه ۲۱ رسید و توانستیم در کنترل تورم نقش موثری ایفا کنیم. البته موضوع تورم در استان به وضعیت کشوری ارتباط مستقیم دارد و ۱۲۱ قلم کالا بر آن تاثیر می‌گذارد، اما با اقدامات مناسب و تلاش‌های بسیار در این حوزه موفقیت حاصل شده است.

استاندار خراسان شمالی به توفیق‌ها در حوزه علم و فناوری در استان اشاره کرد و گفت: با عملکرد مناسب در بخش پارک علم و فناوری و توجه و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم رتبه ۱۳ را در کشور کسب کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد تومان در شرکت‌های دانش بنیان استان در حال اجراست که نقش بسیاری در توسعه اشتغال بخش‌های مختلف دارند.

حسین‌نژاد از شناسایی ۱۳ زنجیره‌ای ارزش در استان سخن گفت و افزود: زنجیره‌هایی از جمله در گوشت، فرش، گیاهان دارویی، فولاد، آلومینا، پتروشیمی و ... در استان وجود دارد که برنامه تولیدات آن‌ها را گسترش داده‌ایم و ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه نیاز است تا این زنجیره‌های ارزش توسعه یابد.

وی به ناترازی بانک‌ها در استان اشاره کرد و گفت: نسبت منابع به مصارف بانک‌ها استان در سال گذشته نزدیک دو شد و این یعنی فشار زیادی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات وارد کردیم. این فشار زیاد به‌دلیل وضعیت خاص خراسان شمالی و نیاز به منابع اعتباری بسیار است تا توسعه یابد.

وی بیان کرد: این موضوع نشان می‌دهد در خراسان شمالی نیازمند خط اعتباری خاص هستیم تا بتوانیم زنجیره‌های ارزش را تقویت و استان را توسعه دهیم.

وی افزایش سود حوزه تولید را منوط به صادرات دانست و افزود: اکنون خراسان شمالی به ۳۸ کشور صادرات محصول دارد که موضوع مهم در این زمینه، تعهدات ارزی است و انتظار داریم معافیت‌های مختلف مشمول این استان شود تا توسعه استان با شتاب بیشتری اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد