Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:25:00 GMT

خبر جدید وکیل پرسپولیس درباره عیسی آل کثیر

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۳۷۹۳

خبر جدید وکیل پرسپولیس درباره عیسی آل کثیر

 

«امیر ساعد وکیل» در مورد شکایت «ماریو بودیمیر» و «گابریل کالدرون» از پرسپولیس، اظهار داشت: پرونده بودیمیر در اختیار من نبود و به همین خاطر نمی‌توانم اظهار نظر کنم. توضیحات وکلای کالدرون به دادگاه عالی ورزش ارائه شده و یک جلسه در این باره دو هفته قبل برگزار شد. طبیعی است که طبق روال معمول منتظر باشیم تا رای نهایی صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پرونده باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس افزود: در مورد گذشته نمی‌توانم صحبت کنم، چون نه نقشی داشتیم و نمی‌توانم حدس بزنم که چه توجیهات حقوقی برای قبل وجود داشته است. اما در این باره حتما اقدامات حقوقی لازم را انجام خواهیم داد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال بخشیده شدن آل‌کثیر هم گفت: باید واقعیت را بپذیریم که زمانی که یک وکیل وارد پرونده‌ای می‌شود امید برای موفقیت قائل شده است. با توجه به سیاست‌های کلی فیفا و‌ای اف سی در مورد مسائل تبعیض نژادی این پرونده پیچیدگی خاص خودش را دارد. این بازیکن برای پرسپولیس یک سرمایه است و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا او هر چه زودتر بتواند برای تیم به میدان برود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ،  فردی « محمودرضا جعفرآقایی»  از وکلای دادگستری در شاهرود را پس از پیاده شدن از خودروی شخصی ، مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش  هدف چندین گلوله قرار داد و وی را به قتل رساند .

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شد و به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف کرد .

پس از بازسازی صحنه وقوع جرم، مظنون به قتل مرحوم جعفرآقایی اعتراف کرد و در ارتباط با این پرونده برای هشت نفر قرار جلب به دادرسی با اتهامات مباشرت و معاونت در قتل و کمک به خلاصی متهم صادر  شد.

حجت الاسلام  اکبری افزود : در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد. که در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.
وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور