Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمیدرو به همراه شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه، از سال 99 تا سال 1403 بیش از 16.3 میلیارد دلار طرح اجرا و راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از ایمیدرو، با راه اندازی و افتتاح این طرح‌ها در زنجیره‌های فولاد، مس، آلومینیوم، طلا و …بخش بزرگی از چشم انداز کشور در بخش معدن و صنایع معدنی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان به همراه شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه ۸۸۹۳ میلیون دلار سرمایه گذاری بین سال‌های ۹۳ تا ۹۸ انجام داده است.

طبق این پیش بینی میزان سرمایه گذاری در سال ۹۹، برابر با ۳۰۸۸ میلیون دلار خواهد بود که بیش از ۲ میلیارد دلار آن توسط ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه و یک میلیارد دلار آن توسط بخش خصوصی محقق می‌شود. همچنین در سال ۱۴۰۱ سرمایه گذاری ۶۶۴۹ میلیون دلاری مورد توجه است.

ایمیدرو طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب برنامه سرمایه گذاری ۱۴۸۲ میلیون دلار و ۴۳۶۳ میلیون دلار را برای تحقق اهداف توسعه بخش معدن و صنایع معدنی هدف گذاری کرده است.

همچین میزان سرمایه گذاری در این حوزه طی سال ۱۴۰۳ به ۷۵۱ میلیون دلار خواهد رسید.

مجموع اشتغال ایجاد شده طی سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۳ به صورت مستقیم ۴۲ هزار و ۳۱ نفر و به طور غیرمستقیم ۱۷۴ هزار و ۳۵ نفر خواهد بود.

کد خبر 463158

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایمیدرو صنعت وزارت صمت سرمایه گذاری ظرفیت سرمایه گذاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمایه گذاری میلیارد دلار میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت طلا تکان خورد / قیمت جدید طلا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟