Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:13:13 GMT

بارسلونای کومان دومین مهمان بد لالیگا

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۴۳۳۰

بارسلونای کومان دومین مهمان بد لالیگا

بارسلونا در بازی های خارج از خانه در لالیگا دومین عملکرد بد را داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، شکی در آن نیست که تیم رونالد کومان یکی از بدترین بارسلونای چند سال اخیر لالیگا به حساب می‌آید. آمار کاملا این موضوع را نشان می دهد. آبی اناری ها در ۱۳ هفته چهار شکست را تجربه کردند و از ۳۹ امتیاز ممکن ۱۸ امتیاز از دست دادند یعنی ۴۶ درصد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آمار نشان دهنده افت بارسلونا در شروع فصل است اما زمانی این شرایط هشدار دهنده می شوند که بازی های آبی اناری ها به عنوان تیم مهمان بررسی شود. در پنج بازی که تیم کاتالانی بیرون از نوکمپ انجام داده است یک پیروزی (برابر سلتاویگو ۳ بر صفر)، یک تساوی (برابر آلاوس یک بر یک) و سه شکست (مقابل ختافه یک بر صفر، اتلتیکومادرید یک بر صفر و کادیس ۲ بر یک) را به ثبت رسانده است. 

این چهار امتیاز کسب شده در بازی های خارج از خانه دومین آمار بد را در این فصل لالیگا نشان می دهد. تنها اوساسونای قعر نشین بدتر از بارسلونا به عنوان تیم مهمان عمل کرده است. البته این تیم یک بازی بیشتر از آبی اناری ها انجام داده است. 

اختلاف امتیاز بارسلونا با حریفان اصلی اش (در کسب قهرمانی) در دیدارهای خارج از خانه ضعف تیم کومان را نشان می دهد. رئال مادرید خارج از والدبباس ۱۷ امتیاز کسب کرده است البته سفیدپوشان هشت بازی خارج از خانه داشته اند اما زمانی که عملکرد بارسلونا با اتلتیکو مقایسه شود این اختلاف کاملا آشکار می شود. تیم دیگو پابلو سیمئونه از پنج بازی خارج از خانه ۱۰ امتیاز به دست آورده است. سویا هم با یک بازی بیشتر نسبت به آبی اناری ها چنین امتیازی را کسب کرده است‌. تیم هایی مانند اوئسکا، وایادولید، اتلتیک بیلبائو و لوانته یک امتیاز بیشتر از بارسلونا به عنوان مهمان کسب کردند. 

دیدار بامداد چهارشنبه بارسلونا برابر وایادولید در پوسلا فرصتی است تا شاگردان کومان این چهره بد را پاک کنند. تقریبا سه ماه است که آبی اناری ها بیرون از نوکمپ در لالیگا پیروز نشده اند. آخرین بار به هفته دوم در یکم اکتبر (۱۰ مهر) بر می‌گردد که توانستند با سه گل در بالائیدوس، سلتاویگو را شکست دهند. پس از آن تنها یک امتیاز از دیدار برابر آلاوس در ویتوریا به دست آوردند (۳۱ اکتبر). 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا لالیگا آبی اناری ها خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | بارسلونا میزبان والنسیا است.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا پس شکست مقابل رئال مادرید، دیگر شانسی برای فتح مجدد جام ندارد و حال تنها یک هدف مهم برای تیم ژاوی باقی مانده‌است: نایب‌قهرمانی و حضور در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که (با یک بازی کمتر از ژیرونا) در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته، از والنسیایی میزبانی می‌کند که در جایگاه هشتم حضور دارد‌. 

تقابل فردای بارسلونا و والنسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس (مونتجوییک) با قضاوت روبرتو دی بورگس آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا (۱-۳-۲-۴): مامارداشویلی | فولکوئر، موسکوئرا، اوزکاجار، وازکز | په‌په‌لو، گوارا | پرز، آلمیدا، لوپز | دورو 

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی