Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@08:39:30 GMT

پاپوش جدید برای عیسی آل کثیر!

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۴۳۳۳

به نظر می رسد عده ای در حال پاپوش دوختن برای مهاجم محروم پرسپولیس هستند

در حالی که عیسی آل کثیر از فعالیت ورزشی محروم شده و این محرومیت شامل فضای غیرورزشی نمی شود، عده ای در حال جوسازی هستند و ادعا می کنند احتمال دارد محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر، به دلیل شرکت در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل شادی پس از گلزنی برابر پاختاکور ازبکستان، 6 ماه از فوتبال محروم شد.

تلاش پرسپولیسی‌ ها در کمیته انضباطی، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش جواب نداد تا آل کثیر فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

عیسی به دلیل حکم کمیته انضباطی نمی‌ تواند در تمرینات و اردو‌های تیم پرسپولیس شرکت کند، اما او در برنامه ورزشی شبکه سوم سیما اعلام کرد در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو حاضر شده است.

آرش شکرریز، وکیل حقوقی فوتبال در این باره گفت:

با توجه به اینکه عیسی آل کثیر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر پا گذاشته و در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو حضور یافته، احتمال دارد محرومیت او تشدید شود.

توضیح طرفداری: به نظر می رسد این یک فضا سازی تازه علیه مهاجم محروم پرسپولیس باشد. تا به حال پیش نیامده مصاحبه یک بازیکن در برنامه تلویزیونی برای صدور حکم یا تشدید محرومیت یک بازیکن مورد استناد حقوقی و قضایی ارکان فوتبال قرار بگیرد.

 

همچنین بخوانید:

عیسی آل کثیر: به فرودگاه رفتم تا به بازیکنان خسته نباشید بگویم / در آینده می ترکانیم!

جلسه سرپایی سمیعی، آل ‌کثیر و گل‌ محمدی در فرودگاه امام خمینی

وکیل پرسپولیس: آل ‌کثیر سرمایه پرسپولیس است و امیدوارم در اولین زمان در خدمت تیم باشد

عیسی آل کثیر به استقبال پرسپولیس رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال