Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هیئت از ائمه مساجد سودان در نخستین دوره آموزشی در مصر شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «فیتو»، نخستین دوره آموزشی مشترک میان ائمه مساجد مصر و سودان با نظارت «محمد مختار جمعه» وزیر اوقاف مصر در این کشور برگزار می شود.

 

در همین راستا، دکتر اشرف فهمی، مدیرکل آموزش ائمه مساجد در وزارت اوقاف مصر از ائمه مساجد سودان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای نخستین بار این دوره آموزشی از سوی آکادمی بین المللی اوقاف برگزار می شود.

 

ائمه مساجد سودان از دولت مصر به خاطر برگزاری این دوره آموزشی تشکر و قدردانی کردند.

 

دکتر خالد حسین عیسی کرم، امام و خطیب اوقاف خارطوم نیز از اینکه برای شرکت در این دوره آموزشی انتخاب شده، ابراز خرسندی کرد.

 

شیخ مهند امین، امام مسجد «البقعه» در خارطوم نیز گفت: انتشار خطبه های جمعه از طرف وزارت اوقاف مصر در شبکه های اینترنتی باعث می شود از این سخنان استفاده کنیم.

 

وی در ادامه بر اهمیت خطاب دینی و مقابله با افراط گرایی تاکید کرد.

 

شیخ عبدالرحمن حافظ عبدالرحمن، امام و خطیب مرکز امام علی بن ابیطالب(ع) در خارطوم بر اهمیت برگزاری دوره های مشترک آموزشی تاکید کرد و گفت: این اقدامات نشان دهنده وحدت و همکاری میان دو کشور است.

 

شیخ ولید حسین محمود،  امام مسجد «المرایا» نیز از حضور خود در این دوره آموزشی ابراز خرسندی کرد.

 

گفتنی است، این دوره ها در راستای طرح آموزش ائمه مساجد در سطح بین المللی و منطقه ای است و قرار است با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود و همگان باید در طول دوره از ماسک استفاده کنند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره آموزشی ائمه مساجد سودان مصر دوره آموزشی ائمه مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم