Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:48:26 GMT

(تصاویر) دوقلوی به هم چسبیده یمنی  

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۴۵۵۵

سازمان بهداشت جهانی درخواست دولت انصارالله برای نجات جان ۲ نوزاد دوقلوی به هم چسبیده را رد کرد.

به گزارش فرارو، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که نمی‌تواند کمکی به مقامات یمنی برای نجات جان دوقلو‌های به هم چسبیده در این کشور کند.

این سازمان خطاب به مقامات دولت انصارالله یمن اعلام کرد: از اینکه خبر خوبی به شما نمی‌دهیم، متأسفیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی پیش‌تر برای نجات جان دوقلو‌های به هم چسبیده یمنی ابراز آمادگی کرده بود.

پیشتر، مقامات دولت انصارالله از سازمان ملل متحد و نهاد‌های بین‌المللی خواسته بودند برای نجات جان دو نوزاد دوقلوی به‌هم چسبیده وارد عمل شوند.

بر اساس این گزارش، دو نوزاد دوقلوی به هم چسبیده از ناحیه سینه و شکم روز پنجشنبه در بیمارستان کودکان صنعاء به دنیا آمدند.

حال این نوزادان یمنی بسیار وخیم گزارش شده است و آن‌ها نیاز به انجام عمل جراحی حساس و دقیقی برای جداسازی دارند.

این درحالی است که ائتلاف سعودی با محاصره یمن و بستن فرودگاه بین المللی صنعاء اجازه اعزام بیماران صعب العلاج به خارج از کشور را نمی‌دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دوقلوهای چسبیده یمن انصارالله دوقلوی به هم چسبیده برای نجات جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود

رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد نسبت به حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح، جایی که بیش از یک میلیون فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند، ابراز نگرانی کرد و گفت چنین حمله‌ای «فاجعه انسانی» خواهد بود.

به گزارش ایسنا، نیروهای اشغالگر برای دویست و هشتمین روز متوالی با انجام ده‌ها حمله هوایی و توپخانه‌ای و کشتار خونین در نوار غزه به جنایت نسل‌کشی در این باریکه تحت محاصره ادامه می‌دهند.

«تدروس آدهانوم گبریسوس» رئیس سازمان بهداشت جهانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «یک حمله تمام‌عیار به رفح، فاجعه انسانی به دنبال خواهد داشت. ما از اسرائیل می‌خواهیم پیشروی نکند.»

او در ادامه تاکید کرد: «ما از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم نسبت به آتش‌بس و صلح بادوام تلاش کنند.»

این اظهارات رئیس سازمان بهداشت جهانی پس از آن اعلام شد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «چه درباره آتش‌بس و تبادل اسرا توافق کنیم و چه نکنیم، نیروهای ما برای ریشه‌کن کردن حماس وارد رفح خواهند شد.»

روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال هم امروز - چهارشنبه - به نقل از مقامات مصری نوشت رژیم صهیونیستی طرحی را به آنها ارائه کرده که مناطق متعددی را در شهر رفح در جنوب نوار غزه نشان می‌دهد که ارتش اشغالگر قصد دارد آنها را هدف قرار دهد و ادعا می‌کند که مبارزان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تونل‌های داخل آنها پنهان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است