Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان برای قدردانی و گرامیداشت یاد اولین شهیده مدافع سلامت این استان اقدام به ساخت مستندی در خصوص وی کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان برای قدردانی و گرامیداشت یاد اولین شهیده مدافع سلامت این استان اقدام به ساخت مستندی در خصوص وی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مستند دانشجویان به مراجعه به بیمارستان و حضور در بین همکاران سیده زهرا موسوی ارفع، شهید مدافع سلامت و همچنین منزل و خانواده وی به بررسی ویژگی‌های رفتاری این شهید پرداختند.

این مستند را در ادامه ببینید:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی گرامیداشت یاد اولین شهیده مدافع سلامت استان همدان از سوی بسیج دانشجویی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدافعان سلامت بسیج دانشجویی همدان بسیج دانشجویی مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی دومین سرای دانشجویی متاهلی در یاسوج افزود: تا پایان دولت برای دانشجویان پنج هزار خوابگاه متاهلی ساخته می‌شود.

وی بیان داشت: خوابگاه دانشجویی متاهلی یاسوج با زیربنای دو هزار و ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته می‌شود.

زلفی گل اظهار داشت: توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شد و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری این وزارت خانه است و برخی املاک متعلق به دانشگاه‌ها مولدسازی شده تا بتوانیم از این منابع برای ساخت و توسعه خوابگاه‌های متأهلی استفاده کنیم.

کد خبر 6089914

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری