Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:53:33 GMT

گفتگوی صمیمی با محیط‌بان «مومیوند»

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۴۸۸۰

گفتگوی صمیمی با محیط‌بان «مومیوند»

خبرگزاری آریا - محیط‌بان همدانی با اشاره به اینکه حمایت از محیط‌بانان از نظر قانونی ضعیف است، گفت: انتظار می‌رود حمایت‌ها قوی تر از آنچه که در حال حاضر هست، باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان ، سعید مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا، توضیح داد: شش سال است که در اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان و در شغل محیط‌بانی مشغول به فعالیت هستم و در سال دوم کاری آن اتفاق ناگوار برایم افتاد، شغل محیط‌بانی را به علت علاقه به حیوانات انتخاب کردم و پیش از آن شغل آزاد با درآمد عالی داشتم اما با دیدگاه متفاوتی به محیط‌بانی روی آوردم و با وجود حقوق و مزایای کم با عشق به آن ادامه دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محیط‌بان همدانی بیان کرد: محیط‌بان‌ها انتظار دارند در چنین مواقعی محاکم قضایی آن‌ها را مجرم تلقی نکند چراکه عمدی در کار نیست و هیچ محیط‌بان و مأموری عمداً جان فردی را به خطر نمی‌اندازد.
وی با تأکید بر اینکه قطعاً جان انسان‌ها بسیار باارزش است، گفت: کرامت انسانی در همه حال باید حفظ شود و کسی نمی‌خواهد جان انسان‌ها به خطر بیفتد، محیط‌بان‌ها نیز همه تلاششان بر این است که جامعه هدفی که با آنها در ارتباط هستند، مصون و سالم بمانند.
مومیوند ادامه داد: انتظار داریم محاکم قضایی حمایتشان را نسبت به محیط‌بان‌ها بیشتر کنند تا این مجاهدان گمنام عرصه طبیعت بتوانند با خیال آسوده تر و دل گرمی بیشتر انجام وظیفه کنند.
وی با اشاره به اینکه قلباً از اتفاقی که رخ داده متأثر هستم و ضمن احساس همدردی با خانواده آن مرحوم یادآور شد: برای کسب رضایت و شاد بودن این خانواده تمام تلاش خود را خواهم کرد.
وی اضافه کرد: در شغل محیط‌بانی احتمال رخ دادن چنین اتفاقات ناخواسته‌ای وجود دارد، به همین علت خواهشمندیم به خاطر خانواده‌های محیط‌بانان مسئولان و به ویژه نمایندگان در مجلس راه و چاره‌ای بیندیشند چراکه در این موارد بیشترین فشار به خانواده‌ها وارد می‌شود.
مومیوند خاطرنشان کرد: این مشکل هنوز به طور کامل حل نشده است و همچنان استرس دارم که آخر به کجا می‌رسد اما امیدوارم ماجرا به خیر و ‌خوشی ختم شود تا خانواده‌ام بیش از این اذیت نشوند.
وی با بیان اینکه پس از این با احتیاط بیشتر به شغلم ادامه می‌دهم، اظهار کرد: مجدداً باید دادگاه برگزار شود رسیدگی لازم صورت بپذیرد بنابراین منتظر نظر مرجع قضایی هستیم.
این محیط‌بان همدانی در پایان از همه عزیزان به ویژه اصحاب رسانه که در این مدت به انحای ممکن پیگیر این ماجرای تلخ و ناخواسته بودند، تشکر و قدردانی کرد و برای همه آن‌ها سلامتی و شادکامی را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محیط بانی محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد

به گزارش همشهری آنلاین، در ویدئوی زیر، آتش گرفتن یک باتری را می‌توانید مشاهده فرمایید. آتشی که می‌تواند یک جنگل سرسبز را به ویرانه‌ای سوخته تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟ کد خبر 849391 برچسب‌ها باتری آتشفشان محیط زیست جنگل محیط زیست جهان محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • طوفان رفقای صمیمی؛ هت تریک سوارز، گلات لیونل مسی (فیلم)
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها