Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فیصل مقداد» وزیر خارجه سوریه در مصاحبه‌ای گفت که آمریکا همچنان تروریست‌ها را تشویق می‌کند تا به اقدامات خود در شمال شرق سوریه ادامه دهند.

او به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که آمریکا از این راه به دنبال تضمین حضور خود در این منطقه است.

وزیر خارجه سوریه همچنین حضور نظامی روسیه در سوریه را نه تنها مفید بلکه «ضروری» دانست و در خصوص کمیته قانون اساسی نیز گفت که حتی اگر این کمیته نتواند به توافقی منتهی شود، انتخابات ریاست‌جمهوری، به تأخیر نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در نیمه سال ۲۰۲۱ و در موعد خود برگزار خواهد شد و هیچ ارتباطی میان نتیجه کار کمیته قانون اساسی و این انتخابات وجود ندارد و تا زمانی که قانون اساسی جدید تدوین نشود، امور بر مبنای قانون اساسی فعلی پیش خواهد رفت.

311312

کد خبر 1468321

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سوریه قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت «سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است».

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به اعتراضات گسترده دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از این رژیم واکنش نشان داد.

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.»

او در ادامه نوشت: «در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان فلسطین، به‌ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری