Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین شماره فصلنامه «حیات معنوی» با موضوع اخلاق و ادبیات کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش ایسنا در معرفی این فصلنامه آمده است: بایسته‌های تربیت آرمانشهری، آیاتی که برای کودکان مناسب نیستند و سهم مطالب اخلاقی در اولین کتاب‌های کودک از جمله مقالات این نشریه‌اند.

در پنجمین شماره فصلنامه حیات معنوی مقالاتی از سیدعلی‌محمد رفیعی، محسن هجری، سیدعلی کاشفی خوانساری، مریم شریف‌نسب و محمدرضا موحدی و همچنین یادداشت‌هایی از عبدالله حسن‌زاده، شهرام اقبال‌زاده، علی‌اصغر سیدآبادی، حسین شیخ‌رضایی، علیرضا کرمانی، رفیع افتخار، مریم محمدخانی، مرجان فولادوند، محمدرضا شمس، حدیث لزرغلامی، مهدی رجبی، محمود برآبادی، رضا هاشمی‌نژاد و محمدرضا توکل صدیقی درباره رابطه اخلاق و ادبیات کودک درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشریه «حیات معنوی» به صاحب‌امتیازی موسسه دین‌پژوهی بشرا و با سردبیری معصومه انصاریان در ۲۰۶ صفحه و با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حیات معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟