Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن شرکت هواپیمایی گفت: ممکن است برخی از شرکت‌های خارجی فروش بلیت در مسیر تهران به انگلستان و بالعکس را ادامه دهند که این موضوع باید از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری شود.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت پرواز‌های ایران به مقصد لندن پس از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر پرواز‌ها به مقصد کشور انگلستان از سوی شرکت ایران ایر انجام می‌شود که با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از فردا به مدت ۲ هفته پرواز‌های این شرکت به مقصد لندن لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ادامه فروش بلیط در برخی از سایت‌ها اعلام کرد: ممکن است برخی از شرکت‌های خارجی فروش بلیت در مسیر تهران به انگلیس و بالعکس را ادامه دهند که این موضوع باید از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری شود.

دبیر انجمن شرکت هواپیمایی گفت: باتوجه به اینکه پرواز‌ها به مدت ۲ هفته لغو می‌شود افراد در صورت خرید بلیط هواپیما در مسیر تهران به انگلیس و بالعکس می‌توانند پرواز خود را به زمان دیگری موکول کنند یا پول خود را پس بگیرند.

اسعدی سامانی در مورد پرواز‌های خارجی به دیگر کشور‌های خارجی گفت: هنوز تصمیمی برای لغو پرواز‌های خارجی به مقصد کشور‌های دیگر به غیر از انگلیس گرفته نشده و پرواز‌های در مسیر‌های دیگر طبق روال انجام می‌شود.

گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر تهران به انگلیس و بالعکس ۳ روز در هفته پرواز داشته است که با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به یافتن نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس، به مدت دو هفته تمامی پرواز‌های ایران به مقصد انگلیس و بالعکس متوقف شده است.

در این بین برخی از شرکت‌های هواپیمایی خارجی پرواز‌های خود در این مسیر را با یک توقف در شهر دیگر ادامه می‌دهند که هنوز محدودیتی برای این نوع پرواز‌ها اعمال نشده و شرکت‌های خارجی در حال فروش بلیت‌های خود هستند.

 

بیشتر بخوانید: اعلام دلیل لغو پرواز تهران - مادرید| امکان تعویض بلیت در یکی از مسیر‌های اروپایی "هما"

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی مسیر تهران پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست