Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

استاندار گیلان گفت: با تأکید بر لزوم شناسایی و رفع موانع تکمیل خط ریلی آستارا - آستارا گفت: بر استفاده از ظرفیت حمل و نقل چندوجهی تأکید داریم و لازم‌ است با شتاب در لایروبی بندرآستارا، از ظرفیت این بندر و حمل و نقل دریایی به طور شایسته استفاده شود.

به گزارش تین نیوز، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی و ارتباط تصویری برخی فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برگزار شد؛ گفت: خط ریلی آستارا - آستارا به عنوان پروژه ملی و بین‌المللی در دولت تدبیر و امید افتتاح شد و برای دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان و نیز کشورهای همسایه همچون روسیه اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نفع مشترک دو کشور در گرو استفاده بیشتر از این خط ریلی است و بدیهی است تاخیر در تکمیل این پروژه، منافع طرفین را تأمین نمی کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌ها موجب ارتقای خدمات گمرک می‌شود، افزود: در این راستا پیشنهاد می شود از ظرفیت شرکت های بومی استان برای این مهم استفاده بیشتر شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن آستارا-آستارا، بر لزوم شتاب در روند اجرای آن تاکید و تصریح کرد: با وجود تنگناهای ناشی از تحریم های غیرقانونی علیه ملت ایران؛ تکمیل پروژه راه‌آهن گیلان همواره مورد توجه بوده است.

استاندار گیلان توجه به حمل و نقل چندوجهی را ضرورتی مهم و غیرقابل انکار خواند و افزود:  نباید همه توجه ها معطوف به استفاده از ریل باشد بلکه لازم است از بندر آستارا و ظرفیت حمل و نقل دریایی نیز بهره بیشتر گرفت به همین سبب تکمیل ناوگان حمل و نقل با کانتینرهای یخچال‌دار، اهمیت دارد.

خودداری تعدادی از کشتی‌ها به دلیل عمق نامناسب بندر آستارا

زارع لایروبی بندر آستارا را از موضوعاتی مهم خواند و با اشاره به اجرای عملیات لایروبی گفت: تعدادی از کشتی‌ها به دلیل عمق نامناسب این بندر، از ورود و پهلوگیری در آن خودداری می‌کردند، بر این مبنا تأکید دارم که پیرو مذاکرات انجام شده با مسئولان ذیربط، اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز اجرای آن را شتاب بخشد.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل زمینی و ترانزیتی، همه ساله در آستانه سال نو شاهد افزایش تردد هستیم اما باید زیرساخت‌های این امر مورد توجه باشد و محیط داخلی گمرک نیز برای حضور مراجعان مهیا شود.

در این نشست پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن آستارا – آستارا و مشکلات و موانع پیش روی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استاندار گیلان خط ریلی آستارا آستارا حمل و نقل خط ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!