Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از گروه سرود « فجر جاوید» کانون فرهنگی هنری غدیر یزد تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از گروه سرود « فجر جاوید» کانون فرهنگی هنری غدیر یزد تجلیل و قدردانی کرد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد از مدیر مسئول کانون غدیر یزد و همچنین سرپرست این گروه سرود به واسطه تولید سرود فاخر «حضرت باران» قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: ظرفیت کانون های مساجد دارای ویژگی های مثبت متعددی است که نمونه آن ایجاد حرکت های فرهنگی و هنری در مدت زمان کوتاه است که گروه سرود فجر جاوید یزد این را اثبات کرده است.

 

 

وی افزود: تهیه سرود شلیک توسط گروه سرود فجر جاوید به عنوان نمونه اقدامات فرهنگی و هنری است که کمتر از 48 ساعت پس از شهادت شهید فخری زاده برای بزرگداشت وی تهیه و تولید شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما هرزمانی که از کانون ها درخواست حضور در صحنه را داشتیم به خوبی حاضر شدند که این نشان از پابه کار بودن آنها است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد : امیدواریم بتوانیم با حمایت های خود در جهت فعال تر کردن این گروه ها گام برداریم.

حسین حاتمی سرپرست گروه سرود فجر جاوید یزد نیز در این نشست با اشاره به تولیدات سرودی این گروه گفت: خوشبختانه تیم ما بسیار جوان و پویا است که تاکنون توانستیم مجتوای بسیار خوبی را در استان ایجاد کرده و به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: تاکنون حدود 15 کار به سبک و شیوه های مختلف تولید و پخش کرده ایم که امیدواریم در سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز یک اثر فاخر ایجاد کرده و به نمایش بگذاریم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: فجر جاوید کانون غدیر یزد شبستان یزد گروه سرود فجر جاوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد