Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۴هزار و ۴۲۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۵۲درصد یعنی هفت هزار و ۴۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «ساخت محصولات فلزی» و «مواد و محصولات دارویی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «خودرو و ساخت قطعات»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «زاگرس»، «شجم» و «چدن» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «شستا»، «وتجارت» و «فولاد» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت پتروشیمی زاگرس  معادل ۴۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی سرمایه گذاری تامین اجتماعی با برتری ۳۶میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۶نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۶۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۶۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۹ آذرماه) اگر سهام شپنا دارید، بخوانید (۲۹آذر)/ عملکرد پالایش نفت اصفهان در بازار سبز امروز اگر سهامدار «فملی» هستید، بخوانید/ صعود «فملی» ادامه یافت سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ تداوم تقاضا برای محصولات شیمیایی در بازار نمای پایانی بورس امروز/ چهره یلدایی بازار در پایان معاملات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زاگرس شستا وتجارت فولاد بورس شستا فرابورس زاگرس تحلیل بورس وتجارت ارزش معاملات پیش بینی بورس سهام فولاد بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس حقیقی حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته