Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در دیدار با سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا ضمن تبریک سالروز ولادت اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) اظهار داشت: پلیس بین الملل به عنوان یک پلیس تخصصی می‌بایست در تمامی عرصه‌های بین‌المللی حضوری فعال داشته باشد و به عنوان نماینده پلیس جمهوری اسلامی ایران نقش موثری ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه کارکنان به توصیه حضرت علی (ع) در راستای نظم و تقوی الهی عنوان کرد: از سویی صیانت از کارکنان و استحکام درونی نیروی انتظامی از ضروریات است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین در خصوص اهمیت انس با قرآن تصریح کرد: همنشینی با قرآن، افراد جامعه را از هر گونه خطا و آلودگی مصون می کند و زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: زندگی اجتماعی امروز بشر، بدون حضور پلیس زندگی آرام و آسوده ای نیست.

در ادامه این دیدار، رئیس پلیس بین الملل ناجا به معرفی ساختار و ارکان سازمان اینترپل پرداخت و ماموریت‌های این پلیس تخصصی را در حوزه‌های بین‌المللی و دیپلماسی تشریح کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین "علیرضا شهیدی" رئیس عقیدتی سیاسی ستاد نیز حضور داشت.

برچسب‌ها سازمان عقیدتی سیاسی ناجا هادی شیرزاد امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا هادی شیرزاد امنیت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا هادی شیرزاد امنیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود