Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیرحسین نظری دوشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: لازم است که تمامی دستگاه ها کمک کنند تا علت کمبود برخی کالاها در بازار با وجود توزیع فراوان آن از سوی این سازمان را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند تا این مشکل برطرف شود.

وی گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های پخش نیز درحال فروش اجباری روغن به همراه سایر کالاها به واحدهای صنفی هستندکه امتناع اصناف از پذیرش این خرید اجباری، کمبود این کالا در بازار  را در پی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نظری ادامه داد: بالغ بر چهار هزار تن روغن خوراکی طی یک ماه اخیر در بازار استان توزیع شده است که بیش از ۲ برابر میانگین مصرف روغن طی یک ماه در استان است اما باز با کمبود این کالا در بازار مواجه هستیم.

وی گفت: حتی روغن هایی که از برندهای محبوب نیستند و توزیع شده اند در بازار موجود نیستند.

احتکار خانگی یکی از عوامل مهم کمبود کالا در بازار خوزستان

رییس هیات مدیره اتحادیه صنفی بنکداران خوزستان در ادامه این نشست با اشاره به کسری روغن خوراکی در بازار استان بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل کمبود کالا و به ویژه روغن خوراکی در بازار استان احتکار خانگی توسط مردم است.

محمد کمال سودمند گفت: متاسفانه فرهنگ احتکار کالا در خانه در بین مردم خوزستان وجود دارد و این رفتار در موارد بسیاری باعث کمبود برخی کالاها در بازار با وجود توزیع چند برابر مصرف شده است.

رییس هیات مدیره اتحادیه صنفی بنکداران خوزستان ادامه داد: این فرهنگ را نمی توان تغییر داد و تنها راه حل تزریق و توزیع کالای بیشتر در بازار است.

وی افزود: عامل دیگری که در کمبود کالا در بازار تاثیر گذاشته است دلالی و یا خرید و فروش کالاهای اساسی از سوی برخی افراد و یا افرادی است که بیکار هستند و شغلی ندارند.

برچسب‌ها کالای اساسی خوزستان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی خوزستان ستاد تنظیم بازار کالای اساسی خوزستان ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور کالا در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟