Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@17:47:36 GMT

ماجرای توقف پخش اینترنتی بسکتبال زنان چیست؟

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۵۴۸۶

ماجرای توقف پخش اینترنتی بسکتبال زنان چیست؟

دبیر فدراسیون بسکتبال می‌گوید پخش اینترنتی لیگ برتر بسکتبال زنان متوقف نشده است و در روز‌های آینده پخش مسابقات از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر بسکتبال زنان امسال شاهد اتفاقی مثبت و امیدوار کننده بود؛ برای اولین بار مسابقات دختران بسکتبالیست از طریق صفحه رسمی فدراسیون در آپارات پخش شد و علاقه‌مندان توانستند از این طریق در جریان رقابت‌ها قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هفته پایانی دور رفت و هفته نخست دور برگشت رقابت‌های گروه دوم که طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر برگزار شد، پخش اینترنتی نداشت. به دنبال این اتفاق برخی از دختران بسکتبالیست در صفحات شخصی خود ابراز نگرانی کردند که مبادا این روند متوقف شد.

شبنم کلاهی، دبیر فدراسیون بسکتبال در این مورد به ایسنا گفت: "پخش اینترنتی ما متوقف نشده است. مسابقات هفته گذشته در سالن انرژی اتمی که چند منظوره است برگزار شد و LED‌های تبلیغاتی باید جلوی خط دروازه فوتسال قرار می‌گرفت، اما از آنجایی که ممکن بود خسارت ببینند امکان این کار وجود نداشت. از طرفی از آنجایی که LED‌های تبلیغاتی و فیلمبرداری مثل زنجیره بهم متصل هستند، نتوانستیم هماهنگی لازم را برای پخش ایجاد کنیم، اما از هفته آینده دوباره پخش اینترنتی داریم.

او در مورد شایعه مخالفت مسئولان با پخش مسابقات گفت: مخالفتی با پخش اینترنتی وجود ندارد و مسابقات را با تاخیر پخش می‌کنیم تا در مورد صحنه‌های پیش‌بینی نشده از نظر حجاب بازیکنان نگرانی وجود نداشته باشد و ما همیشه قدردان حمایت مسئولان هستیم. "

پخش رسانه‌ای یکی از موضوعات اصلی در جذب اسپانسر به ورزش زنان و افزایش کیفیت مسابقات است. از آنجایی که پخش تلویزیونی در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، بستر وب این فرصت را به فدراسیون‌ها داده تا مسابقات خود را پخش کنند.

از طرفی زنان ورزشکار ایران در رشته‌های ورزشی مختلف، حجاب کامل اسلامی دارند و نه تنها پخش اینترنتی آن ارزش‌های فرهنگی را با چالش مواجه نمی‌کند بلکه نشان دهنده تلاش و همت آن‌ها است که ضمن حفظ ارزش‌های دینی خود، در سطحی حرفه‌ای ورزش می‌کنند. در واقع می‌توان از این طریق در جامعه الگوسازی کرد و علاقه‌مندان بیشتری را به ورزش که نقشی اساسی در سلامت جسمی، روانی و شادابی جامعه دارد، جذب کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بسکتبال زنان پخش اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مصدوم شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری زنان در عربستان در شبکه های اجتماعی این کشور پربازدید شده است. ویدئویی از این حادثه ببینید.

کد خبر 847404 منبع: مهر برچسب‌ها مسابقه حیوانات - حیات وحش خبر مهم عربستان حوادث جهان زنان

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو
  • مسابقات شترسواری زنان در عربستان
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند