Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل ملی در گفتگویی با La Sexta درباره شرایط خود در بارسلونا صحبت کرده و از پشت سر گذاشتن تابستانی بسیار بد سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده لئو مسی و انتقال او از بارسلونا به شدت داغ شده ابرستاره آرژانتینی در گفتگو با La Sexta بعد از مدتها درباره شرایط خود در بارسلونا صحبت کرده و به این اشاره کرد که یک تابستان بسیار بد را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی تابستان امسال با ارسال یک فکس به دفتر باشگاه بارسلونا اعلام کرد خواهان جدایی است تا دنیای فوتبال را در شوک فرو ببرد. البته در نهایت او در مصاحبه ای با گل اعلام کرد از تصمیم خود برگشته و در بلوگرانا خواهد ماند.

حالا که مسی وارد شش ماه پایانی قرارداد خود با بارسلونا شده و طبق قانون می‌تواند از تاریخ 1 ژانویه با باشگاه های دیگر مذاکره کند بازار شایعات درباره مقصد احتمالی او داغ شده است. از پاری سن ژرمن و منچسترسینی به عنوان مهمترین مقاصد ابرستاره آرژانتینی یاد شده است.

لیونل مسی در این مصاحبه با La Sexta گفت: " واقعیت این است که من امروز شرایط خوبی دارم. ولی این هم درست است که در تابستان شرایط خیلی بدی داشتم. مساله به گذشته برمی گشت. اتفاقاتی که پیش از تابستان افتاده بود. به خاطر پایان بدی که فصل پیش داشت و مساله ارسال بوروفکس و همه این مسائل... من در شروع فصل جدید سعی کردم دیگر به این مساله نپردازم".

مسی در ادامه صحبتهایش گفت: " ولی در حال حاضر من شرایط خوبی دارم و احساس می‌کنم می‌توانم برای هر افتخار ممکنی که در پیش باشد مبارزه کنم. من الان هیجان دارم. می دانم که باشگاه دوران سختی را سپری می‌کند. بارسلونا به عنوان باشگاه با شرایط دشواری مواجه است که منشا بیرونی دارد ولی من بی صبرانه منتظر بازی‌های بعدی هستم"

لینک کوتاه: asriran.com/003C9G

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد

فرماندار همدان با اشاره به کافی نبودن ظرفیت قطار برای مردم همدان گفت: از ابتدای تابستان قطار پنج‌ستاره به مسافران همدان خدمات ارائه می‌دهد. - اخبار استانها -

مسلم مخفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه‌آهن همدان، اظهار داشت: در جلسه‌ای با مدیرکل راه‌آهن مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

وی افزود: در زمان حاضر قطار همدان همه‌روزه در حال سرویس‌دهی است و روزانه 400 نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم‌جوار کفایت نمی‌کند و لازم است افزایش پیدا کند.

فرماندار همدان با اعلام این خبر که با پیگیری‌های مدیریت راه‌آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج‌ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد گفت: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به‌دنبال خواهد داشت.

وی با ابراز اینکه ترمینال ایستگاه راه‌آهن همدان 95 درصد پیشرفت دارد، افزود: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد و در منطقه غرب کشور بی‌نظیر است، به‌زودی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار همدان با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت، بیان کرد: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه‌آهن همدان استاندارد لازم را ندارد، البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است که امیدواریم این پروژه نیز سریع‌تر آغاز شود.

مخفی عنوان کرد: مجموعه عوامل راه‌آهن همدان به‌دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به‌طور کامل محقق شود.

وی گفت: پروژه قطار سریع‌السیر همدان به تهران نیز در حال پیگیری است و با انجام آن فاصله تهران به همدان به کمتر از یک ساعت می‌رسد.

فرماندار همدان تصریح کرد: راه‌آهن همدان به ملایر نیز به‌طول 75 کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک 45 درصد و قطعه دو 20 درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم