Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:58:30 GMT

تسریع در ترخیص کالا از بندر شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۵۷۶۳

تسریع در ترخیص کالا از بندر شهید رجایی

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پهلوگیری ۹ فروند کشتی کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی، گفت: ترخیص کالا از بندر شهید رجایی سرعت گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  علیرضا محمدی کرجی‌ران درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات‌رسانی به کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی و کشاورزی در بندر شهید رجایی، اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه 9 کشتی جهت تخلیه نهاده‌های دامی و بذرهای کشاورزی در این بندر پهلو گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: 135 هزار و 298 تن ذرت، 234 هزار و 651 تن کود شیمیایی و همچنین 22 هزار و 647 تن جواز بندر خارج و وارد بازار شده است.

وی افزود: عمده کالاهای وارده شامل کود اوره، ذرت، کودشیمیایی، خاک ‌فسفات، کود‌ فسفات و دانه‌های‌ روغنی (کنجاله سویا) است که 7 باب انبار در بندر شهید رجایی به منظور انبارش کالاهای مذکور، اختصاص یافته است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در راستای تسریع در فرآیند ترخیص کالاها نماینده دستگاه‌های اجرایی در بندر شهید رجایی حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی