Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نور محمد فردی،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان این که جریان شناسی، جریان سازی و خنثی سازی سه ماموریت مهم شورای اطلاع رسانی استان است، افزود: شوراهای اطلاع رسانی باید در این سه زمینه ورود پیدا کنند و باید با کار کارشنایی و دقیق، شایعات، شبهات، ابهامات و اطلاعات ناقص و اطلاعاتی را که از طرق مختلف در جامعه مطرح می شود شناسایی و با پاسخ منطقی و مستدل اهداف معاندین و مقرضین را خنثی و خود در جامعه جریان سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در اجرای حکم قانون که به موجب آن دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری موظفند یک درصد از اعتبارات هزینه ای خود را در قالب قرارداد با سازمان صدا و سیما، صرف تولید برنامه های مرتبط با اهداف، وظایف و مأموریت های خود جهت فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی نمایند.
فردی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی، جریان سازی و جریان شناسی اطلاعات است.
رئیس شورای اطلاع رسانی در این راستا تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی باید خروجی مشخصی داشته باشد و بتواند در عرصه مدیریت افکار عمومی و در راستای سیاست های کلی کشور نقش آفرینی کند.
فردی با بیان اینکه اولویت در اطلاع رسانی باید نیاز واقعی جامعه باشد و باید از تمام امکانات و ظرفیت ها و با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی در جهت رفع نیاز اهتمام شود، افزود: بدون تردید کمیته ها باید هدایتگر مسائل و مشکلات جامعه باشند و آمار و اطلاعات مرتبط با حوزه مربوطه به صورت واحد بویژه در مواقع بحرانی از طریق این کمیته ها به دستگاه های اجرایی ارائه نمایند.
وی به جایگاه و نقش روابط عمومی های ادارات اشاره کرد گفت: وظیفه مهم روابط عمومی دستگاه های اجرایی معرفی خدمات، رویکردها و اولویتهای دستگاههای اجرایی می باشد در هر صورت اطلاع رسانی درست و به موقع از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی استان است.
وی گفت: شورای اطلاع رسانی باید فعالانه در جهت انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات ایفای نقش نماید.
معاون استاندار تصریح کرد: برنامه ریزی، هدایت و حمایت در زمینه تولید، پالایش و مبادله اطلاعات و نظارت بر امر اطلاع رسانی یکی دیگر از وظایف شورای اطلاع رسانی است.
رییس شورای اطلاع رسانی استان افزود: همچنین پردازش و نشر اطلاعات باید مورد توجه شورای اطلاع رسانی قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطلاع رسانی شورای اطلاع رسانی شورای اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمدشفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

کد خبر 6094802

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است