Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@05:51:06 GMT

رویداد" تهران ۱۴۰۰" در پایتخت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۵۸۹۸

رئیس ستاد تهران ۱۴۰۰ از اجرای طرح کوچه دوستی و فاز ۲ برج میلاد در رویداد ۱۴۰۰ خبر داد. خبرگزاری میزان- محمدرضا جوادی یگانه در مراسم آغازین رویداد تهران ۱۴۰۰ با بیان اینکه قرار بود این مراسم سه ماه قبل برگزار شود، اما شرایط مناسب نبود، گفت: این رویداد از ایده تهران شهری برای همه الگو گرفته شده که اصولی همچون عدالت، مشارکت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برای آن تعریف کرده ایم.

وی با بیان اینکه اولین مسئله در رویداد تهران ۱۴۰۰ عدالت در شهر است، افزود: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، سومین خواسته مردم تهران کم کردن فاصله زیاد جنوب و شمال شهر است که در حوزه ارائه خدمات به مردم تلاش می‌شود تا عدالت برقرار شود. همچنین بر خدمات دهی بیشتر به زنان، سالمندان و کودکان و افراد دارای معلولیت تاکید می‌شود.

جوادی یگانه در مورد سایر اصول این رویداد نیز با بیان اینکه ایجاد زمینه برای دیده شدن، مشارکت برابر، ایجاد نشاط و احساس کارآمدی، بازآفرینی نقش مردم و مفهوم شهروندی از دیگر اصول است، گفت: تکثر جمعیتی، تنوع قومیتی و حضور مهاجران در تهران یک فرصت و اصل است که تهران به عنوان شهری دوست‌دار همه دیده می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه افراد باید در شهر، تشخص و شأن داشته باشند تا بتوانند رویای خود را در شهر دنبال کنند، ادامه داد: در نظرسنجی ابتدای آذر امسال که شهرداری با کمک ایسپا انجام داد یک سوم مردم احساس می‌کردند که وضع شان بهتر خواهد شد و این برخلاف نظرسنجی‌های دیگر بود و می‌بینیم زمانی که فرد رویا داشته باشد، مسئولیتش برای تحقق رویا افزایش می‌یاید.   بیشتر بخوانید: بازگشایی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران از امروز


جوادی یگانه با بیان اینکه محرومان و افراد بی سرپناه کمتر در شهر دیده شده اند گفت: باید قبول کنیم که محرومان هم حقی در شهر دارند و این را ببینیم و باید بگویم اگر آن رویایی که ما داریم تحقق یابد آنوقت تهران شهری خواهد بود که هر بی سرپناهی جایی برای خواب داشته باشد. در سال گذشته ۱۰۰ نفر از افرادی که به گرمخانه‌ها می‌آمدند به خانواده‌های خود برگشتند و این اتفاق خیلی خوبی بود.


وی با بیان اینکه رویداد تهران ۱۴۰۰ به دنبال شهری است که در آینده کیفیت زندگی، رسیدن به حال خوب، افزایش امید و همبستگی اجتماعی ارتقا یابد، گفت: این مراسم مقدمه‌ای برای آغاز رسمی رویداد تهران ۱۴۰۰ است که خیابان، ولی عصر در برنامه‌هایی که برای رویداد ۱۴۰۰ انجام می‌شود نقش محوری دارد و این درحالی است که کوچه دوستی و فاز دوم برج میلاد به عنوان بام فرهنگ و هنر هم در این رویداد‌ها اجرا خواهند شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: محمدرضا جوادی یگانه شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا جوادی یگانه شهرداری تهران رویداد تهران ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان

ایسنا/گلستان نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز گلستان با حضور تشکل‌ها و سمن‌های مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج امروز پنجشنبه در گرگان آغاز به‌کار کرد.

حامد ملاحسنی معاون امور ورزش و جوانان گلستان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۳۰ تشکل فعال حوزه خانواده و ازدواج، جمعیت و  هویت زن در رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار شده است، حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را  شبکه‌سازی تشکل‌های حوزه خانواده و همچنین شناسایی مسأله‌های اصلی حوزه خانواده در استان برشمرد و افزود: گروه‌های شرکت‌کننده عملیات مشترکی را تعریف و طراحی کرده و میزگردها و غرفه‌های تخصصی برگزار و در نهایت تفاهم‌نامه همکاری بین هم نوشته و ایده مردمی حوزه خانواده در استان را تکمیل می‌کنند.

ملاحسنی ادامه داد: اساتید و مربیانی از سطح کشور در این رویداد حاضر هستند که به هم‌افزایی بیشتر بین گروه‌های شرکت‌کننده کمک کرده و مجموعه‌ها و گروه‌ها را برای شناخت مسائل و مشکلات جامعه هدایت می‌کنند.



معاون امور ورزش و جوانان گلستان با اشاره به حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مسئول بنیاد ملی خانواده کشور، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در روز اول این رویداد گفت: این رویداد فردا ظهر در روستای هدف گردشگری زیارت به کار خود خاتمه می‌دهد.

ملاحسنی تصریح کرد: در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه‌ها برگزار می‌شود تا با هم افزا شدن این مجموعه‌های مردمی بتوان عملیات‌های مشترکی را رقم زد.

وی گفت: اهدف کلی این رویداد شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری با محورهای اصلی خانواده ( تشکیل و تحکیم)، زن ( هویت زن) و جمعیت(فرزندآوری) است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول