Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی «ره» از اهداء بیش از ۲۰۰ پک هدیه به پرستاران و پرسنل درمانی در روز پرستار خبر داد. محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی«ره» درگفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: بنیاد احسان در روز پرستار به پرستاران و پرسنل خدوم بیمارستان که دچار مشکلات معیشتی هستند و به کمک‌های حمایتی نیاز دارند بسته‌های حمایتی ویژه‌ای را اهدا می‌کند و این کار در راستای تجلیل و دلجویی و تقدیر از این قشر زحمتکش صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: یکی از نکاتی که در دوران شیوع بیماری کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، توجه به کادر درمانی و پرسنل بیمارستان‌ها است که به طور مستمر در معرض این ویروس قرار دارند و فشار‌های زیادی را در این دوران تحمل می‌کنند.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی "ره" خاطرنشان کرد: در بعضی از موارد تعداد قابل توجهی از پرستار‌ها و کادر درمان بیمارستان معوقات زیادی دارند و نسبت به معوقات پرداخت نشده مشکلات معیشتی و مشقت‌ها و سختی‌های مختلفی در زندگی دارند و بنیاد برکت با هماهنگی و مشارکت با برخی از انجمن‌ها و خیریه‌های مرتبط بیمارستانی افراد معرفی شده را تحت حمایت قرار می‌دهد.

جهانی یادآور شد: بخش دیگری از کار مجموعه بنیاد برکت در دوران شیوع بیماری کرونا، جهت حفظ و ارتقاء روحیه پرستاران و کادر درمان اهدای بیش از ۲۰۰ پک شامل اقلامی مثل گل، نبات، دمنوش به آن‌ها است که در روز پرستار هم در ۱۰ بیمارستان شهر تهران صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد احسان کرونا بیمارستان ویروس کرونا روز پرستار بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جشنواره امتنان استان گفت: بر اساس کد کارگاهی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به‌ پایان سال ۱۴۰۱، تقریبا ۱۵۰۰ کارگاه به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه شده است. 
امیدی افزود: بیش‌ از ۲۴۹ هزار نفر فهرست بیمه شده اجباری توسط کارفرمایان استان به تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که همگی کارگر هستند. 
او عنوان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته شروع شد که تا اول آذرماه ادامه داشت و در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد. 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان  منتخبان این جشنواره انتخاب و در هفته کار و کارگر تجلیل شدند. 
امیدی افزود: در سطح استان مرکزی ۲۴۹ هزار کارگر در بیش از ۲۵ هزار کد کارگاهی فعالیت می‌کنند.
استاندار مرکزی در این همایش با تجلیل از مساعی کارگران گفت: تقارن چهار مناسبت هفته معلم، هفته سلامت، هفته شورا‌ها و هفته کارگر تقارن زیبایی در طول این هفته بود.
مخلص الائمه افزود: روزی که به اسم یک قشر اسم گذاری می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند برای بیان موفقیت‌های آن حوزه و البته در این روز به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه هم پرداخته می‌شود.
او با اشاره به اینکه در استان بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری از طبقه کارگری هستند خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن و بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که در این زمینه‌ها باید از جامعه کارفرمایی و کارگری باید تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد