Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی بنیاد مستضعفان از افتتاح بزرگترین پروژه سرمایه گذاری غرب کشور توسط این بنیاد خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، حمیدرضا شیران با اعلام خبر افتتاح بزرگترین کارخانه ساخت قوطی کشور در استان کرمانشاه در غرب کشور با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان اظهار کرد: تامین قوطی‌های آلومینیومی نوشیدنی‌های گازدار، یکی از نیاز‌های کشور بود که سالانه باعث خروج صد‌ها میلیون دلار ارز از کشور می‌شود؛ لذا بنیاد مستضعفان با انجام سرمایه گذاری کلانی در این بخش، کارخانه‌ای بزرگ را احداث کرد که از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز برای تامین قوطی نوشیدنی‌های گازدار جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی بنیاد مستضعفان افزود: کارخانه قوطی سازی در کرمانشاه با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی احداث شده است که بزرگترین سرمایه گذاری حال حاضر در غرب کشور است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این کارخانه، سالانه ۷۶۰ میلیون قوطی نوشیدنی گازدار تولید می‌شود گفت: با افتتاح این کارخانه، تولیدات آن باعث می‌شود تا یک گام به خودکفایی کشور در تولید این قوطی‌های آلومینیومی نزدیک‌تر شویم و ظرفیت تولید قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی در کشور، به میزان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.


شیران با اشاره به تاثیرات این سرمایه گذاری کلان بنیاد مستضعفان در اشتغال زایی برای جوانان کرمانشاهی خاطرنشان کرد: احداث این کارخانه بزرگ در منطقه کرمانشاه، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای حدود ۵۰۰ نفر از جوانان و نیرو‌های متخصص کرمانشاه فراهم می‌کند و قرار است تا نیرو‌های بومی منطقه، نیاز به نیروی انسانی این کارخانه را فراهم کنند.


مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی بنیاد مستضعفان گفت: این کارخانه یکی از مدرن‌ترین و به روزترین کارخانه‌های تولید قوطی در منطقه خاورمیانه است که تولیدات آن می‌تواند صادراتی معادل ۱۵ میلیون دلار را برای کشور داشته باشد.

به گفته وی، راه اندازی این کارخانه در اوج تحریم‌ها و در شرایطی انجام شد که نیرو‌های خارجی، از هرگونه کمک برای راه اندازی و بهره برداری این کارخانه خودداری کردند و تمام مراحل نصب و بهره برداری از تجهیزات آن، به دست نیرو‌های متخصص داخلی انجام شد و چنین دستاوردی برای نخستین بار در کشور به دست آمد که این موفقیت به عنوان نمادی از خودباوری در جهت تحقق جهش تولید، ستودنی است.

بر اساس این گزارش، کارخانه قوطی سازی کرمانشاه قرار است صبح سه شنبه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، استاندار و تعدادی از مسئولان استانی و کشوری افتتاح شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان سینا کن نوشیدنی هلدینگ غذایی بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی

مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور روز سه‌شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ اهدا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد