Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد تولید ماشین آلات و ادوات کشاورزی ماشین کشت دارابگرد با سرمایه‌گذاری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر در شهرک صنعتی داراب افتتاح شد.

براساس مطلب دریافتی دوشنبه ایرنا، این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۵۰ دستگاه در سال انواع ادوات و قطعات کشاورزی نظیر سمپاش، چیزل گاوآهن، دیسک، فارو و مرزکش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، عملیات واحدهای تولید زغال صنعتی با  سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر،واحد تولیدی محصولات سلولزی و دستمال کاغذی با سرمایه اولبه ۱۰۰میلیارد ریال و اشتغال زایی ۲۰نفر و واحد صنعتی سازه‌های فلزی با سرمایه‌گذاری۱۰۰میلیارد ریال و اشتغالزایی۳۰ نفر آغاز شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس  در این مراسم با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی داراب فراهم است، گفت: این شهرک صنعتی دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب است.
احد فتوحی افزود: برخی طرح‌های‌ تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی داراب نظیر ایستگاه آتش نشانی نیز در مراحل اجرایی قرار دارد.
وی از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان داراب  و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه‌گذاری، از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری بخش زیادی از اراضی شهرک صنعتی داراب و نیاز به ایجاد شهرک صنعتی جدید، از آمادگی این شرکت برای راه اندازی شهرک و نواحی صنعتی جدید در مناطق فسارود و رستاق سخن گفت.
فتوحی افزود: به شرط تامین زمین و تامین آب و نیز وجود متقاضیان سرمایه‌گذاری ،آماده ایجاد نواحی صنعتی هستیم.
وی همچنین گفت: طرح توسعه شهرک صنعتی داراب با الحاق۳۰هکتار اراضی همجوار در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی داراب با مساحت ۷۳ هکتار، ظرفیت استقرار ۲۳۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی را دارد، اظهارکرد: هم اکنون ۷۶ قرارداد با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقد شده که از این تعداد ۲۶ واحد با اشتغالزایی۳۹۰ نفر در مرحله بهره‌برداری است.
شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها توسعه ایران داراب شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران داراب شیراز فارس توسعه ایران داراب شیراز فارس اخبار کنکور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس شهرک صنعتی داراب ریال و اشتغال سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده