Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:05:04 GMT

نکاتی برای خرید یک بالش با کیفیت و مناسب

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۶۲۳۷

نکاتی برای خرید یک بالش با کیفیت و مناسب

بالش یا بالشت همانند تشک نقش به سزایی در کیفیت خواب دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تشک مشک، استفاده از بالش های نامناسب عواقبی چون گردن درد، دیسک گردن، گرفتگی عضلات و مشکل در تنفس را به همراه دارند. بالشت ها علاوه بر اینکه می توانند راحتی ما را فراهم کنند، از گردن و ستون فقرات شما نیز مراقبت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب یکی بالش خوب و مناسب کار آسانی نمی باشد. برای خرید بالش مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید یک خرید موفقی داشته باشید.

 در واقع بالش وسیله ای است به شکل کیسه های چهارگوش که داخل آن را با موادی نر پر می کنند؛ که این مواد در کیفیت خواب تاثیر مستقیم دارند. یکی از مهمترین نکات طلایی در خرید بالش جنس مواد پرکننده بالش می باشد. که در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را مطالعه کنید.

انواع مواد پر کننده بالش

بالش ها را می توان از مواد مختلفی پر کرد. هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایبی می باشند. شما می توانید بر اساس ویژگی های مواد پر کننده داخل بالش ها، بهترین را انتخاب کنید. انواع مواد پر کننده بالش ها شامل موارد زیر می باشند:

کرک

بالش های کرکی را از پرز نرم پرندگانی مانند اردک، غاز یا قو پر می کنند؛ همچنین از پشم گوسفند نیز می توان برای پرکردن بالش استفاده کرد. بالش های کرک بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند و همچنین دوام بالایی نیز دارند.

بالش های کرکی مناسب برای استفاده در فصول سرد سال می باشند. قیمت بالش های کرکی نسبتا بالا هستند. بالش کرک دار منساب برای افرادی است که از گردن درد رنج می برند.

پلی استر

بالش های پلی استر با قیمت مقرون به صرفه در بازار موجود هستند. الیاف پلی استر دارای دو نوع سیلیکونی شده و معمولی می باشند. بالش پلی استر بسیار نرم و سبک هستند و دوام کمتری نیز دارند. این نوع بالشت ها نیاز به شست و شوی مجدد دارد و به عنوان بالش های تزئینی استفاده می شود.

پر

بالش های پر معمولا از پر پرندگان اردک یا غاز پر می شود. این نوع بالش ها کمی سفت هستند و قابلیت شت و شو را ندارند. بالشت های پر دار با قیمت بالایی در بازار موجود هستند.

پنبه

بالش ها پنبه ای، طبیعی و ضدحساسیت می باشند. این بالشت ها را می توانید به راحتی بشویید. پنبه ماده ای است که خیلی نرم و راحت است و محافظت کنندگی بیشتر هم دارد. 

سایز بالش

انتخاب سایز و ضخامت بالش ها به طرز خوابیدن افراد بستگی دارد. بالش های سایز بزرگ مناسب برای کسانی است که در هنگام خوابشان غلت می زنند و مدل خوابیدنشان را دائم تغییر می دهند. بالش های مخصوص درازی مناسب برای افرادی می باشد که شبها بالش بغل می کنند. بالش های U شکل نیز مناسب برای افراد باردار می باشد که در بارداری نیز راحت تر باشند.

بالشت های بلند نیز مناسب برای افرادی هستند که به پهلو می خوابند. اگر عادت دارید رو شکم بخوابید بالشت های نازک و کم ارتفاع مناسب شما می باشد. بالش های با ارتفاع متوسط نیز مناسب برای کسانی است که به پشت می خوابند.

بالش ها را چطور بشوییم؟

تمام انواع بالش ها را می توان به راحتی از طریق ماشین لباسشویی شست و شو داد. بالش های پشمی و پنبه ای را نمی توان از طریق ماشین لباسشویی شست؛ زیرا پشم و پنبه ی داخل بالشت ها در اثر شستن با ماشین لباسشویی به یکدیگر می چسبند، در واقع گوله گوله می شود.

طریقه شست و شو دادن بالش های پشمی و پارچه ای به گونه ای است که باید، رویه بالش را باز کند سپس پشم و پنبه را جداگانه بشویید و پس از خشک شدن؛ آن ها را با دست از هم باز کنید. توصیه می شود برای راحتی کارتان یک ملحفه ضخیم روی بالش بکشید و آن را به صورت هفته ای بشویید و شستن بالش ها را به سالی یک بار محدود کنید.

چگونه یک بالش مناسب خریداری کنیم؟

برای خرید یک بالش مناسب می توانید از طریق سایت های آنلاین فروش لوازم خواب اقدام کنید. به این صورت است که با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر می توانید بالش مناسب خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. مزایای خرید اینترنتی: صرفه جویی در زمان و هزینه، سهولت در حمل و نقل و مرجوعیت کالا تا زمان تعیین شده می باشد.

برای خرید حضوری انواع بالش ها نیز می توانید به مراکز خرید کالای خواب مراجعه کنید برای اینکه یک خرید موفقی داشته باشید، ما به شما خرید از سایت های فروش بالش را پیشنهاد می کنیم.

بهترین سایت اینترنتی بالش

مشتریان برای خرید آنلاین بالش مناسب و خوب به دنبال یک سایت معتبر هستند. سایت های زیادی در خصوص فروش انواع بالش ها موجود است. یکی از بهترین سایت های معتبر فروش بالش، سایت تشک مشک می باشد.

سایت تشک مشک دارای انواع مختلفی از برندهای بالشت ها می باشد. این سایت با ارسال رایگان محصول، پرداخت درب منزل و تعویض و عودت کالا تا ۱۰ روز توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بالش انواع بالش بالش مناسب بالش ها برای خرید پلی استر بالشت ها مواد پر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است

ناصر چیتگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سایت ۲۴۰ هکتاری گناباد بزرگترین سایت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی است اظهار کرد: پنج هزار واحد مسکونی در این سایت احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد از واگذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین از این سایت به متقاضیان دارای شرایط بر اساس قرعه‌کشی خبر داد و افزود: در این زمین‌ها که هر قطعه به دو نفر واگذار شده است در مجموع دو هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد در ۱۲ سایت در حال اجرا است گفت: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون)، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی سایت ۲۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن گناباد ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

کد خبر 6089779

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • حواله علی پی
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران