Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی رهنما، دوشنبه در گفت و گو ایرنا افزود: بازرسان اداره کل استاندارد به همراه بازرسان شرکت نفت هر سه ماه یکبار تمام پمپ‌های بنزین موجود در استان را بازرسی و چک می‌کنند.
وی ادامه داد: در این کلیپ گفته می‌شود که به میزان سه لیتر در هر بار کم فروشی می‌شود که با توجه به اینکه سنجش و کنترل ما در حد دهم لیتر است چنین چیزی ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: کذب بودن این ادعا به ویژه در سوخت‌گیری‌های کم از جمله توسط موتورسیکلت‌ها بیشتر مشخص می‌شود و چگونه ممکن است یک موتورسیکلت چهار یا پنج لیتر بنزین درون باک خودرو خود بریزد اما یک لیتر دریافت کند و متوجه هم نشود.
مدیر کل استاندارد فارس اضافه کرد: ظروفی که بازرسان ما در چک کردن پمپ‌های بنزین از آن استفاد می‌کنند کاملا استاندارد هستند و اگر یک دهم هم کمتر از میزانی باشد که نمایشگر دستگاه نشان می‌دهد به عنوان کم فروشی برخورد خواهند کرد.
رهنما، با اشاره به انجام ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی از پمپ‌های بنزین فارس طی هشت ما گذشته افزود: در این بازدیدها هیچ موردی از نقص فنی عمدی یا سهوی پمپ‌های بنزین مشاهده نشد.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه نقص فنی، چنانچه بازرسان ما تشخیص دهند که نقص فنی موجود در پمپ بنزین عمدی ایجاد شده، ضمن پلمب دستگاه‌ها، مراتب را برای برخورد قضایی گزارش خواهند داد اما اگر نقص موجود غیر عمد باشد پمپ بنزین تا رفع ایراد پلمب و از سرویس دهی خارج خواهد شد.

برچسب‌ها بنزین شیراز فارس اداره کل استاندارد استان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین شیراز فارس بنزین شیراز فارس اخبار کنکور پمپ های بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد