Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ دکتر «محمودرضا مرادی» روز دوشنبه در آیین تجلیل از پرستاران استان کرمانشاه با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: دلسوزی، وفاداری، صبوری، غمگسار و تیمارداری از خصوصیات حضرت زینب (س) است که در پرستاران متجلی شده و این نامگذاری به حق درست و شایسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پرستاران با دل خود کار می‌کنند، زحماتشان با دریافتی‌هایشان قابل مقایسه نیست و نشان می‌دهند که چقدر این عزیزان ایثارگر بوده و همدلانه با بیمار رفتار می‌کنند.

وی اظهار داشت: پزشکی کاری تیمی است و همه کادر بهداشت و درمان با هم برای حفظ سلامت مردم کار می‌کنند و به خصوص در این مدت رشادت‌های قابل تقدیری داشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در موضوع اپیدمی کرونا مردم توجه بیشتری به پرستاران نشان دادند و ما معتقدیم اگر همکاری خوب پرستاران نبود وضعیت درمانی ما الان به گونه دیگری بود.

مرادی با بیان اینکه در آغاز بیماری بسیاری از پرستاران و کادر بهداشت و درمان داوطلبانه وارد بخش‌ها شدند و صحنه های غرورانگیزی رقم زدند، افزود: در استان کرمانشاه تاکنون هزار و ۵۱۰ پرستار به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از ۲۸۰ هزار پرستار در کشور یک سوم به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی اضافه کرد: پرستاران در این مدت بارها مورد تفقد و تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند و این مایه افتخار خادمان و مدافعان سلامت است.

او گفت: از همه همکاران و پرستاران برای کمبودها و قصور و تقصیرها عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم به جایگاهی که لیاقت آن را دارند برسند.  

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون یک مورد فرار یا تمرد از کار و عدم حضور در شیفت (نوبت بندی) نداشته‌ایم و این عزیزان نشان دادند که فدایی کشور و مردمشان هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا روز پرستار کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روز پرستار کرمانشاه ویروس کرونا روز پرستار کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش بوده و حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در نشست شورای هیأت اندیشه‌ورز اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نیاز جامعه به اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی و علمی برای حرکت به سمت بالندگی بیشتر، اظهار کرد: هرکدام از اعضای جامعه دانشگاهی استان می‌توانند در برنامه‌های توسعه‌ای استان نقش مؤثری ایفا کنند و این موضوع طی چندین مراسم و نشست‌های مختلف با دانشگاهیان و اساتید علمی برای عینیت بخشیدن به همکاری و مشارکت این عزیزان بیان‌شده است.

وی افزود: همگی باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا استان به‌صورت عالمانه و مجاهدانه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی روزافزون اداره شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرکدام از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی بهتر و دقیق‌تر رفع می‌شود ازاین‌رو برای کمک به استان، اجرای طرح‌های علمی و تحقیقاتی برای ما بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

وی با تأکید بر ارائه راهکارها و طرح‌های مختلف برای بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها با نگاه علمی و دانشگاهی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند کمک مناسبی به بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع داشته باشند و همچنین می‌توانند به افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیز با راهکارهای علمی خود کمک کنند.

صحرایی عنوان کرد: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جامعه نیازمند نسخه دانشگاهی هستیم و از جامعه دانشگاهی می‌خواهیم که با مشخص کردن چندین اولویت مهم، نظرات و راهکارهای عملیاتی و علمی خود را به دفتر امور اجتماعی استانداری اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: با مشخص کردن چندین اولویت و با همکاری جامعه دانشگاهی می‌توانیم به حل مسئله با نگاه علمی برسیم و قطعاً حرکت در این مسیر اثرگذار و نتیجه‌بخش خواهد بود.

کد خبر 748548

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه