Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدحسین فتایی گفت: بر اساس تازه ترین بررسی های صورت گرفته چهار شهرستان از جمله مرکز استان همچنان در وضعیت نارنجی هستند.

 به گزارش رخبرگزاری برناازلرستان؛ فتایی با اعلام این خبر ،اظهارکرد: بر اساس تازه ترین بررسی های صورت گرفته و اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، شهرستانهای خرم آباد، پلدختر، ازنا و دلفان همچنان در وضعیت نارنجی بسر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بروجرد از وضعیت نارنجی خارج شده و هم اکنون در کنار شهرستانهای الیگودرز، دورود، کوهدشت، سلسله، رومشگان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارد.

او  افزود: بر همین اساس در شهرستان های با وضعیت نارنجی، همچنان محدودیت های گروه شغلی ۳ و ۴ برقرار بوده و کارکنان دستگاه های دولتی به صورت شیفت بندی ۵۰ درصد در محل کار حضور خواهند داشت.

 فتایی گفت: در شهرستان های با وضعیت زرد نیز محدودیت ها برای گروه شغلی ۴ اجرا می شود و کارکنان نیز با تشخیص مدیر مربوطه، به صورت دو سوم در محل کار و مابقی به صورت دورکاری فعالیت خواهند نمود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: از تمامی مردم شریف استان می خواهیم با همدلی و همراهی، همچنان نسبت به رعایت محدودیت ها اهتمام ورزند تا انشاالله استان در وضعیت مطلوب تری قرار گیرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در لرستان وضعیت زرد وضعیت نارنجی وضعیت نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد