Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت شب یلدا در روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با همت خیرین مسجد امیرالمومنین علی(ع) در دولت آباد کرمانشاه بسته های خوراکی ویژه یلدایی تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با همت خیرین مسجد امیرالمومنین علی(ع) در شهرک دولت آباد کرمانشاه و در راستای احسان و همدلی در دو مرحله اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش ، این کانون با شناسایی افراد نیازمند و تحت حمایت این مسجد در دو نوبت جمعا به ۱۰۰ خانوار نیازمند بسته معیشتی یلدایی اهدا کرده است.

در بسته های اهدایی تنقلات از جمله شیرینی، شکلات ، اجیل و میوه بصورت کاملا بهداشتی تهیه و بسته بندی شده توزیع شد.

هدف از اجرای طرح رویداد ایران قوی ایجاد بسترهای رقابتی در زمینه های علمی- فرهنگی- اجتماعی و هنری  ،دسترسی آسان به تجربیات موفق سایر کانون های ،افزایش حضور مؤثر فعالان مستعد در عرصه های مجازی است که دررویداد ملی فهما استان ها هم در فضای رقابتی مشارکت جدی و اساسی دارند.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته یلدایی اجرای طرح ایران قوی توزیع بسته معیشتی کمک به نیازمندان خیرین جوانان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران