Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (ره) طی پیام تشکری اعلام کرد: حضور با شکوه مومنان و به خصوص طلاب و فضلای انقلابی در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر آن پیرو شایسته و صادق امام (قدس سرّه الشریف) و یار با وفای رهبری (دام ظله العالی) به رغم اهتمام خانواده بر سرعت در مراسم تجهیز و سفارش آن مرحوم برای عدم ایجاد زحمت در این شرایط خاص، جلوه‌ای از حق‌شناسی مردم عزیز نسبت به او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - خانواده مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (ره) طی پیام تشکری اعلام کرد: حضور با شکوه و دور از انتظار انبوه مومنان و به خصوص طلاب و فضلای انقلابی در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر آن پیرو شایسته و صادق امام (قدس سرّه الشریف) و یار با وفای رهبری (دام ظله العالی) به رغم اهتمام خانواده بر سرعت در مراسم تجهیز و سفارش آن مرحوم برای عدم ایجاد زحمت در این شرایط خاص، جلوه‌ای از حق‌شناسی مردم عزیز نسبت به ایشان بود.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

(احزاب: ۲۳)

با رحلت حضرت آیت الله محمد یزدی قدس الله نفسه الزکیّه، ایامی آکنده از غم و اندوه برما گذشت. ما پدری مهربان و استادی کامل را از دست دادیم.

پیش از انقلاب سخنرانی‌های آتشینِ برآمده از اعتقاد و یقین خالص او به نهضت امام خمینی قدس سرّه؛ عشق به اسلام و انقلاب را در دل‌ها شعله‌ور می‌کرد. او برای احیای نهضت اسلامی مشقّت‌های فراوان زندان‌ها و تبعید‌ها را به جان خرید.

پس از انقلاب، حضور ایشان و انجام وظیفه در مسیر پیش‌برد آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از آن در سنگر‌های گوناگونی مانند مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، قوه قضاییه، مجلس خبرگان رهبری، مهدیه تهران، رسیدگی به شئون حوزه‌های علمیه و مجالس درس و بحث ادامه یافت و با نیک‌نامی به فرجام رسید. مجاهدت‌های مستمر یادشده؛ هرگز آن وجود گرامی را از ما دور نکرد و خانواده، همواره دست پرمهر او را بر سر خود احساس می‌کرد. معرفت و محبت شگفت او به اسلام و ذوات مقدس معصومان (علیهم السلام) و عشق به حضرت، ولی عصر (عج) و نائبان بر حقش امام خمینی و رهبری عظیم‌الشان انقلاب، از او شمعی فروزان از معرفت و عاطفه در میان ارحام، بستگان و ارادتمندان ساخته بود.

آن فقیه عالیقدر همه وجود خود را وقف اسلام، نظام اسلامی و پاسداری بی‌وقفه از ارزش‌های اسلامی کرد. فقیهی جامع و اثرگذار که پس از عمری مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر و فداکاری و ایثار در راه اعتلای کلمه توحید و معارف اهل بیت (علیهم السلام) با آرامش و اطمینان به ملکوت اعلی پیوست. بر خود فرض می‌دانیم شاکر الطاف الهی و سپاس‌گزار محبت و همدردی همه عزیزانی باشیم که هر یک با ابراز لطف و محبت خود بر دل‌های دردمند ما مرهم نهادند.

بدین‌وسیله مراتب سپاس و قدردانی متواضعانه خود را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدّظله الوارف)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رییس و نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، اعضای معزز شورای نگهبان، رییس جمهور و اعضای محترم هیأت دولت، رییس و نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای مکرّم قوه قضاییه، رییس و اعضای بزرگوار مجمع تشخیص مصلحت نظام، علما و فضلای شریف حوزه و دانشگاه، شورایعالی حوزه علمیه، ائمه جمعه و نمایندگان محترم، ولی فقیه در استان‌ها، نهاد‌ها و ارگان‌ها، تولیت محترم آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه حضرت معصومه (سلام الله علیها)، صدا و سیما، شخصیت‌های کشوری و لشگری، مسئولان و مدیران استان قم: استاندار، شهردار و فرماندار محترم، اقوام، دوستان، آشنایان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی اعلام می‌کنیم و از کسانی که به صورت کتبی یا تلفنی و یا با حضور در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شرکت کرده و یا با نماز و دعای خود روح بلند ایشان را میهمان کرده و فقدان آن عزیز راحل را تسلیت گفتند و موجب تسلای بازماندگان شدند، سپاسگزاری می‌کنیم.

حضور با شکوه و دور از انتظار انبوه مومنان و به خصوص طلاب و فضلای انقلابی در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر آن پیرو شایسته و صادق امام (قدس سرّه الشریف) و یار با وفای رهبری (دام ظله العالی) به رغم اهتمام خانواده بر سرعت در مراسم تجهیز و سفارش آن مرحوم برای عدم ایجاد زحمت در این شرایط خاص، جلوه‌ای از حق‌شناسی مردم عزیز نسبت به ایشان بود. خدا را بابت همه الطاف بی کران پیدا و نهانش شاکریم. از خدای سبحان توفیق روزافزون همه مردم عزیز را در حمایت و دفاع همیشگی از نظام اسلامی و دستاورد‌های آن، پیروی از رهبری عظیم الشأن انقلاب و پیوند با عالمان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) خواستاریم و برای آن عزیز سفرکرده رضوان خدا و معیت با انبیاء و اولیاء الهی و شهیدان راه حق در آخرت را مسألت می‌کنیم.

انه سمیع و مجیب الدعاء

بیشتر بخوانید: حضور گسترده مردم درانتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

انتهای پیام/

برچسب ها: آیت الله یزدی جامعه مدرسین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله یزدی جامعه مدرسین مراسم تشییع و خاک سپاری مردم عزیز محمد یزدی آیت الله قدس سر ه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی

جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی با ارسال نامه از موضع آیت‌الله جوادی آملی درباره وعده صادق قدردانی کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله العزیز المتعال

محضر مبارک استاد گرانقدر و حکیم متألّه حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی (ادام الله ظله الوارف)

سلام علیکم

پیام حکیمانه، هدایتگر، قرآنی و لبریز از امید و بصیرت آن فقیه زمان‌شناس بر قلب و روح رزمندگان جبهه مقاومت و به‌ویژه دست‌اندرکان وعده صادق، اطمینان و اعتماد، هدیه نمود و دل‌های رنجور از ظلمت و ظلم ستمگران کودک‌کش صهیونیست را حیات و آرامش بخشید و همچون همیشه اندیشه و انگیزه حق‌طلبان و حقیقت‌خواهان را از شبهه و تردید خنّاسان مغرض شستشو داد و بر شور و شعور ایمانی و انقلابی مجاهدان الهی بیش از پیش افزود.

مردم سرافراز و قدرشناس و خداباور این مرز و بوم و تمامی علاقه‌مندان به قرآن و معارف الهی بویژه طلاب و فضلای متعهد حوزه‌های علمیه و دانشجویان و اساتید دل‌آگاه و بیدار دانشگاه بلکه مجامع علمی کشورهای اسلامی سال‌ها است از بیان الهی رمزگشای آن استاد عزیز بهره‌مند بوده و در حوادث واقعه، متوقّع راهنمایی‌ها و موضع‌گیری‌های آن حضرت بوده و هستند به ویژه فرزندان معنوی آن استاد گرامی بر این باورند که هدایت‌های آن حضرت همواره در تبیین متن و محتوای اسلام ناب محمدی «صلوات الله علیه و آله»  قول فصل و حکم عدل بوده و چونان آبی گوارا تشنگان معارف ولایت را مایه حیات بوده و آفاقی از معرفت وحیانی و حکمی را در برابرآنان گشوده است.

از خدای حکیم علی الاطلاق، سلامتی و عزّت روزافزون برای حضرت استاد و توفیق بهره‌مندی بیشتر از فیض حضور و وجود آن عزیز را برای همگان مسألت داریم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته. 

۱. جواد محدثی                  ۲. حمید پارسانیا 

۳. محمد حسین فلاح زاده      ۴. محمود لطیفی 

۵. یدالله مقدسی                    ۶. علی مدبر(اسلامی)

۷.  سیدکمال الدین عمادی         ۸. شریفی اقدم 

۹.  جعفر انواری                     ۱۰. حسین آزادی 

۱۱. محمدرضا مصطفی پور

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش