Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، حسین بشری در تشریح این خبر گفت: قاتل صاحب گاوداری و اعضای خانواده وی در شهرستان تویسرکان در اعترافاتش، انگیزه خود از انجام قتل خانواده تویسرکانی را داشتن اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلو زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان خانواده تویسرکانی  کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل هولناک خانواده تویسرکانی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، بشری در پایان بیان کرد: شهروندان به شایعات در این باره این قتل خانوادگی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس پیگیری کنند.

روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه و به دنبال کشف جسد دو عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس در نهایت جمعه شب قاتل در یکی از استان های دیگر شناسایی و دستگیر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل قاتل اخبار همدان حوادث تویسرکان قتل خانواده تویسرکانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس کرونا ایران پرستار دختر تهران قاتل بیمارستان فیلم اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به تازگی برخی رسانه ها گزارش داده اند که خانواده پسر متهم به قتل از سازندگان فیلم خواسته‌اند که اگر برخی سکانس های ملتهب "بی بدن" را حذف نکنند، پیگیری حقوقی را در دستور کار قرار داده و حتی ممکن است حکم توقیف فیلم را بگیرند؟

کم شدن تدریجی سانس های فیلم "بی بدن" در برخی پردیس های سینمایی و جایگزینی با برخی آثار کم‌خطرتر،این ظن را تقویت می‌کند که گردانندگان اکران هم قصد دارند بی سروصدا، "بی بدن" را محدود و درنهایت از اکران حذف کنند؟

با این حال آنچه از اقبال عمومی پیش‌روست اینکه "بی بدن" با وجود محدودیتها، نه فقط در تهران بلکه در شهرستان ها هم گزینه اصلی بسیاری از مخاطبان جدی سینماها برای فیلم دیدن بوده و حتی برخی دستفروشان هم دی‌وی‌دی‌های خالی را به اسم اسم این فیلم به علاقمندان می‌فروشند!

باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت "بی بدن" به کجا خواهد انجامید و این فیلم الناز شاکردوست خواهد توانست سر سلامت اکران خود را به پایان برساند؟

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899762

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏