Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:32:06 GMT

سهمیه سبوس خوزستان به صورت کامل جذب نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۶۷۴۱

سهمیه سبوس خوزستان به صورت کامل جذب نمی‌شود

به گزارش ایرنا عبدالرحمان ناصریان روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد:  متاسفانه تمام سهمیه سبوس خوزستان در استان  جذب نمی‌شود و توسط دلالان به استان‌های دیگر ارسال می‌شود.

وی گفت: ماهیانه هشت هزار تن سبوس در خوزستان در کنار تولید آرد تولید و تامین می‌شود اما با این وجود در بعضی مواقع با کمبود سبوس روبه رو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصریان درادامه با اشاره به نحوه تامین شکر صنف و صنعت از سوی اصنافی همچون شیرینی‌پزها ادامه داد: واحدهای صنفی که برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی خود نیاز به شکر دارند می‌توانند به طور مستقیم با شرکت‌های نیشکری در خوزستان قرارداد ببندند و شکر مورد نیاز خود را تامین کنند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان افزود: روغن صنف و صنعت نیز با محموله‌ای که قرار است به زودی به استان‌ها اختصاص داده شود تامین خواهد شد.

تخصیص ۳۰هزار تن روغن خوراکی به استانها

ناصریان بیان کرد: یک سهمیه ۳۰ هزار تنی روغن خوراکی به استانها تخصیص داده شده ‌که به محض تعیین و تامین سهمیه خوزستان توزیع خواهد شد.

وی گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۲ برابر سهمیه روغن خوراکی در نظر گرفته شده برای خوزستان، از سوی این سازمان در بازار توزیع شد اما جای تعجب است که با کمبود روغن خوراکی در بازار روبه رو هستیم.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان ادامه داد: این در حالی است که بیشتر تالارها و رستوران‌ها تعطیل هستند و با این حجم توزیع روغن خوراکی نباید با کمبود این کالا در بازار روبه‌رو باشیم.

افزایش قیمت شیرینی در پی افزایش قیمت روغن صنف و صنعت

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: در بازرسی انجام شده در سطح بازار، شاهد افزایش قیمت شیرینی از سوی قنادی‌ها و شیرینی‌پزها بودیم و قصد پلمب واحدهای متخلف را داشتیم اما دلیل اصلی این افزایش قیمت گران شدن قیمت روغن صنف و صنعت در چند روز اخیر است.

بهرام جباری افزود: متاسفانه با وجود توزیع فراوان روغن خوراکی در بازار همچنان با کمبود و افزایش قیمت این کالا در بازار خوزستان روبه رو هستیم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت برنج هندی در بازار گفت: با وجود اینکه فصل برداشت برنج تولید خوزستان است و باید با فراوانی برنج روبه‌رو باشیم اما همچنان قیمت برنج هندی رو به افزایش است.

برچسب‌ها بازار محصولات خوزستان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات خوزستان ستاد تنظیم بازار بازار محصولات خوزستان ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور روغن خوراکی افزایش قیمت صنف و صنعت روبه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از رشد تولید محصولات کشاورزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی، ظهر امروز در جلسۀ تنظیم بازار لرستان گفت: کارگروه  تنظیم بازار یکی از کارگرو‌ه‌های مهم است که مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت  و نظارت در این کارگروه مطرح می‌شود.

او اضافه کرد: تولید محصولات کشاورزی در لرستان در تمام زیربخش‌ها رشد خوبی در سال گذشته داشته‌است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

ذخیره‌سازی 1500 تن مرغ منجمد در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به افزایش تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در این استان، یادآور شد: تولید گوشت مرغ بیش از نیاز است و باید به دیگر استان‌ها صادر شود.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، یادآور شد: سهمیه گندم کارخانجاتی که به تعهد خود برای تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند قطع می‌شود.

انتهای پیام/644/

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!