Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاویر تباس رییس لالیگا مخالف پروژه تشکیل سوپرلیگ اروپا است

بحث پروژه تشکیل سوپرلیگ اروپا مدت هاست که مطرح است و گفته می شود آندره آ آنیلی و فلورنتینو پرز حامیان اصلی تشکیل این تورنمنت هستند اما خاویر تباس، رییس لالیگا معتقد است این طرح باعث نابودی فوتبال می شود. به گزارش طرفداری، خاویر تباس در مصاحبه با گل، به انتقاد از پروژه سوپرلیگ اروپا پرداخت:

حامیان سوپرلیگ چیزی درباره بعد تجاری فوتبال نمی دانند

سوپرلیگ اروپا یک پروژه مخفیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط با جوزپ ماریا بارتومئو، رییس سابق بارسلونا در این خصوص فقط ده ثانیه صحبت کردم. اگر واقعا 10 یا 12 باشگاه خواستار برگزاری سوپرلیگ اروپا بودند، آن ها این مسئله را علنا اعلام می کردند. هیچ چیز رسمی وجود ندارد و این مسائل در خفا مطرح شده است. غیرممکن است که سوپرلیگ برگزار شود. هرکس که بگوید این امر ممکن است، چیزی درخصوص مسائل تجاری فوتبال نمی داند. هیچ نهاد مالی وجود ندارد که بخواهد منابع مالی این رقابت ها را تامین کند چون در این صورت آن ها باید با فیفا و یوفا بجنگند. بدون جلب رضایت این دو نهاد، برگزاری تورنمنت جدید ممکن نیست. سوپرلیگ فوتبال را نابود می کند و پروژه ای فوق العاده برای ورشکستگی باشگاه ها و کم طرفدار کردن فوتبال است. 

باشگاه های انگلیسی با تشکیل سوپرلیگ مخالف هستند

 آندره آ آنیلی پشت قضیه تشکیل سوپرلیگ اروپا نیست. آنیلی می خواست اصلاحاتی در نحوه برگزاری رقابت های یوفا ایجاد شود اما خیلی از باشگاه ها طرح آنیلی را نپذیرفتند و همان جا این طرح شکست خورد. من و آنیلی در خصوص لزوم رشد سری آ صحبت کردیم. به آنیلی گفتم در صورت تشکیل سوپرلیگ، بازهم بارسلونا و رئال مادرید نسبت به شما درآمد بیشتری کسب خواهند کرد. می گویند فلورنتینو پرز پشت قضیه تشکیل سوپرلیگ است اما نمی دانم این حقیقت دارد یا نه چون کل پروژه مخفیانه پیش می رود. به پرز برای حمایت از سوپرلیگ مشکوکم اما در صورت حقیقت داشتن ماجرا، او باشگاهش را نابود می کند. اکثر باشگاه های اسپانیایی از جمله اتلتیکو مادرید با تشکیل سوپرلیگ مخالف هستند. باشگاه های لیگ برتر انگلیس هم با این قضیه مخالف هستند. باشگاه های انگلیسی قدرتمند ترین اقتصاد فوتبال را دارند و نمی خواهند وارد سوپرلیگ شوند.

همچنین بخوانید:

خاویر تباس: اظهارات جوزپ ماریا بارتومئو در مورد پیوستن بارسلونا به سوپرلیگ اروپا، جهل او در مورد صنعت فوتبال را ثابت می کند خاویر تباس در مورد ایده سوپرلیگ اروپا: فلورنتینو پرز می خواهد وقت و پول هدر کند لیگ برتر اروپا | لیورپول و منچستریونایتد موافق ایجاد بزرگ ترین تحول در فوتبال باشگاهی اروپا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تشکیل سوپرلیگ سوپرلیگ اروپا خاویر تباس باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم