Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در تشریح این خبر گفت: قاتل صاحب گاوداری و اعضای خانواده وی در شهرستان تویسرکان در اعترافاتش، انگیزه خود از انجام قتل اعضای این خانواده را داشتن اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلو زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشری در پایان بیان کرد: شهروندان به شایعات در این باره این قتل خانوادگی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس پیگیری کنند.

با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس در نهایت جمعه شب قاتل در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شد.

حسین بشری در تشریح این خبر گفت: قاتل صاحب گاوداری و اعضای خانواده وی در شهرستان تویسرکان در اعترافاتش، انگیزه خود از انجام قتل اعضای این خانواده را داشتن اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.
معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلو زعفران و ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان کرده است.

روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه و به دنبال کشف جسد دو عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

انتهای پیام /  ش ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین اخبار استان ها جذاب ترین ها پربازدیدهای امروز صاحب گاوداری انجام قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه،‌ ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می کرد اما به خاطر رفتارهای نامناسبی که داشت اخراجش کردم. بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 847306 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد