Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - فرمانده بسیج حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران، از شناسایی و بازدید فنی 83 باب از منازل مسکونی خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان شهر تهران که نیازمند بازسازی و مرمت می باشند، خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "نیما نیازمند" که در تشریح اقدامات قرارگاه جهادی حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران طی سال 1399 سخن می گفت، یادآور شد: از ابتدای سال جاری 28 باب از منازل مسکونی خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان در مناطق مختلف شهر تهران مورد اجرای فعالیت هایی از قبیل تعمیر سرویس بهداشتی و حمام، رنگ آمیزی و نقاشی، لوله کشی، برق کشی و عایق کاری سقف قرار گرفته و به این ترتیب مشکلات این واحدهای مسکونی با اجرای اقدامات ترمیمی ضروری و با همکاری گروه های جهادی سازمان بسیج شهرداری تهران برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان آنکه هم اکنون مرمت 22 واحد مسکونی دیگر زیرنظر جهادگران حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد کار مرمت این واحدها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
به گفته فرمانده بسیج حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی، شناسایی منازل مذکور از طریق فراخوان به مناطق 22گانه شهرداری تهران صورت پذیرفته و معرفی واحدهای نیازمند اقدامات مرمتی که مورد سکونت خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان قرار دارند همچنان ادامه دارد. براساس برآوردهای صورت گرفته هزینه تقریبی این اقدامات تا پایان سال جاری به رقمی حدود یک میلیارد و 500 هزار تومان می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی فنی و عمرانی شهرداری تهران خانواده های شهدا سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال