Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:04:33 GMT

تمجید عجیب توخل از ستاره برزیلی پی اس جی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۷۰۱۳

تمجید عجیب توخل از ستاره برزیلی پی اس جی

توماس توخل سرمربی پی اس جی مارکینیوش را مستحق توپ طلا و قرار گرفتن در تیم منتخب سال عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در زمین لیل با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس صدرنشینی را از دست بدهد. نیمار به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود و کیلیان امباپه هم از دقیقه 72 وارد میدان شد. پی اس جی تیم بهتر میدان بود ولی در چند صحنه با خوش شانسی و البته درخشش مدافعانش از دریافت گل فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پی اس جی نظم دفاعی خود در این بازی را مدیون مارکینیوش مدافع 26 ساله برزیلی خود است؛ کسی که توخل معتقد است باید در تیم منتخب سال فیفا قرار می گرفت ولی سرخیو راموس و ویرژیل فن دایک دو مدافع میانی تیم منتخب سال 2020 فیفا معرفی شدند.

مارکینیوش به عنوان هافبک دفاعی هم بازی می کند و در این پست هم یاشوا کیمیش و تیاگو برگزیده شدند.

 

 

 

 

توخل پس از تساوی برابر لیل به خبرنگاران در تمجید از مارکینیوش گفت:« یک اتحاد و انسجام دفاعی عالی را از تیمم دیدم و باید بگویم سطح کیفی مارکینیوش خارق العاده بود. او تمام سال گذشته همینطور بازی کرد و می توان ویدیویی از بازی او برابر لیل را تهیه کرد و به همه دنیا نشان داد. نمایش او در حد توپ طلا بود. او همه چیز را با خود عوض می کند و این را در طول 90 دقیقه این بازی و تمام بازی های قبلی نشان داده است. اینکه چطور مارکینیوش در تیم منتخب سال فیفا نبود را درک نمی کنم.»

 

مارکینیوس توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکینیوس توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن تیم منتخب سال پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز به مصاف اشتوتگارت رفت و در یک بازی حساس برای تعیین جایگاه تیم دوم جدول، با نتیجه 3-1 شکست خورد.

در نشست خبری پیش از این بازی، توماس توخل به نوعی صحبت کرد که احتمال دارد برای فصل آینده در بایرن مونیخ بماند.

چند هفته قبل توخل و بایرن مونیخ توافق کردند این مربی در پایان فصل بدون در نظر گرفتن نتایج مسابقات پیش رو، این تیم را ترک کند.

در حالیکه اظهارات توخل نشان می‌داد امکان این وجود دارد که نظرش عوض شود و شاید بایرن هم باتوجه به درخواست هواداران بخواهد او را حفظ کند، این احتمال رد شد.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، در حاشیه این بازی در مورد اینکه آیا امکان ادامه همکاری با توخل وجود دارد یا خیر، گفت: "توافق پابرجاست. مطمئنم که مربی خوبی را معرفی خواهیم کرد. حالا بیایید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد."

همچنین کریستوف فروند، مدیرورزشی باشگاه، در این خصوص گفت "هیچ شانسی وجود ندارد" که توخل برای یک فصل دیگر در باشگاه بماند.

در هفته گذشته رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کرد و آن‌ها به دنبال انتخاب گزینه جدید و مذاکرات جدی در هفته‌های‌ پایانی فصل جاری بوندس‌لیگا هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست