Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@12:13:16 GMT

لیسانسه ها به کُردی دوبله شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۷۰۸۹

لیسانسه ها به کُردی دوبله شد

سریال تلویزیونی «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت در کنداکتور پخش کانال کردی شبکه سحر قرار گرفت.

 با همکاری صداپیشگان کردزبان شبکه سحر، فصل اول سریال طنز «لیسانسه ها» با موضوعات اجتماعی و طرح مشکلات جوانان، دوبله شده و آماده پخش از کانال کردی این شبکه است.

شخصیت اصلی داستان «لیسانسه ها» حبیب نام دارد و علیرغم داشتن وضعیت مالی مناسب به دلیل ضعف در برقراری روابط اجتماعی هر بار در انتخاب همسر ناکام می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود و مازیار دو دوست حبیب هستند که هر یک مشکلاتی دارند و این سه رفیق لیسانسه در کنار یکدیگر ماجراهای طنزی را رقم می زنند که لحظات شاد و مفرحی برای مخاطب ایجاد می شود.

امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی از بازیگران و نقش آفرینان این مجموعه تلویزیونی هستند.

گلاله رحمتی، مهتاب زیرک، شبنم وکیلیان، سیران گلوانی، لادن کلوندی، لاوین حسینی، نسرین حاتمی، آزاد ابراهیمی، مازیار قبادی، روزبه قبادی، سیامک محرری، علی ذوالفقاری، رضا حاج خسروی، محسن رضایی، پرویز حبیبی، شاهو قاسمی، فواد شافعی، رضا سروش، رضا سروش، چیا بابامیری، شاهو رستمی از جمله دوبلورهای این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «لیسانسه ها» به تهیه کنندگی  رضا جودی با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی به زبان کردی، از یکم دی ماه هر شب ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه به مدت ۴۷ دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیسانسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت