Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به اهمیت معاونت برون مرزی صدا و سیما اعضای کمیسیون تاکید دارند که از سرجمع اعتباری که برای صدا و سیما لحاظ می شود نگاه ویژه ای به این معاونت شود.

غلامرضا منتظری در توضیح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه و در ادامه جلسات قبل اعتبارات حوزه فرهنگ در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بررسی شد و با توجه به اهمیت نقش معاونت برون مرزی صداو سیما در حوزه بین الملل نظر دوستان بر این است که باید توجه ویژه ای به این بخش شکل بگیرد، در غیر اینصورت شاهد تکرار همان مشکلات گذشته خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه زبان گویای یک نظام و کشور محسوب می شود، نگاه اعضای کمیسیون بر این است که از سرجمع اعتباراتی که برای صدا و سیما در نظر گرفته می شود برای معاونت برون مرزی این سازمان توجه ویژه ای را در نظر بگیریم، ما معتقدیم باید از این حوزه حمایت شود و باید دید دوستان در کمیسیون تلفیق به چه جمع بندی در این حوزه خواهند رسید.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: به دلیل اهمیت حوزه جمعیت و خانواده اعتقاد اعضای کمیسیون بر این بود که برای ترویج فرهنگ فرزند آوری و رشد جمعیت به عنوان یک اهرم قدرت و نیاز اساسی جامعه با تفاهم کمیسیون و سازمان صدا و سیما درصد مشخصی از برنامه های تولیدی همچون فیلم، سریال و انیمیشن به حوزه خانواده و جمعیت اختصاص پیدا کند.

وی اضافه کرد: در واقع این موارد صرفا نظرات و پیشنهادات کمیسیون است، این پیشنهادات باید در کمیسیون تلفیق روند خود را طی کند تا شاهد نتیجه نهایی باشیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاونت برون مرزی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ را مصوب کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدول ۲۲ و جداول الحاقی در خصوص منابع و مصارف حوزه انرژی موافقت کردند.

هادی بیگی‌نژاد در تشریح این جدول گفت: این جدول در بودجه پارسال هم وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شد همه جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را در این جدول بیان کند، همچنین ذی‌نفعان این موضوع از جمله دولت، صندوق توسعه ملی و... را درج و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تمام درآمدهای نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود، افزود: در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری، حساب بهینه‌سازی و... آمده در جدولی درج شده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ نیز درباره این جدول گفت: در این جدول فعل و انفعال هایی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریکخانه‌هاست، البته منظورمان این نیست که خلافی هست، اما همه اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد