Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲ هزار و ۷۰۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۵۸۰ واحد افزایش به رقم ۴۵۲ هزار و ۴۱۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۴۱۲ هزار معامله به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورس تهران مثبت شد | افزایش ۴ هزار و ۳۳۰ واحدی شاخص کل آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

فولاد خوزستان و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۵۵ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۹۴۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۳۳ هزار و ۴۸۶ معامله انجام داده‌اند که ۵۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد،  پتروشیمی مارون، بیمه تجارت نو، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

کد خبر 574425 برچسب‌ها بورس تهران بورس - فرا بورس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران بورس فرا بورس شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳